silos
Precis vad jag gör alltså :jag lääängtar efter en alldeles egen Hemsida där jag kan ha min konst och skriva om mina tankar smile.gif

Men jag klarar inte av att göra en själv sad.gif

Undrar om det finns någon här som skulle vilja hjälpa mig med detta!?

Jag skall börja spara pengar så att jag kan betala för det arbetet.

En ung tjej har egentligen lovat men hennes dator går sönder hela tiden tyvärr sad.gif

Undrar nu om det är jätte dyrt att göra en hemsida?
Kathy
Hej Solis!

De här sidorna kanske kan vara till hjälp om du vill göra en egen hemsida.
Sen finns det flera ställen där man kan lägga upp en egen hemsida gratis och de tillhandahåller även enkla designmallar.

Webdesignskolan.

Bygga egen webbsida.
silos
CITAT (Scrollan @ 12-02-2006, 13:02)
Hej Solis!

De här sidorna kanske kan vara till hjälp om du vill göra en egen hemsida.
Sen finns det flera ställen där man kan lägga upp en egen hemsida gratis och de tillhandahåller även enkla designmallar.

Webdesignskolan.

Bygga egen webbsida.

Är inte det jätte svårt och blir det i såna fall fint då?
silos
Men uhhyuuu:HUR skulle jag kunna lära mig allt sådant ohmy.gif
Det är jo en HEL KOSMOS som jag då behöver lära mig att hantera;blir jo alldeles snurrig bara av att kolla lite grand wacko.gif biggrin.gif
Fenja
Solis! Om du tror att du kan så kan du, det är bara om du tror att du inte kan som du får rätt! Klokt kinesiskt ordspråk.
Mvh
Fenja
silos
CITAT (Fenja @ 12-02-2006, 13:17)
Solis! Om du tror att du kan så kan du, det är bara om du tror att du inte kan som du får rätt! Klokt kinesiskt ordspråk.
Mvh
Fenja

biggrin.gif Okej då: jag KAN biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Fenja
Där ser du tongue.gif !!
Mvh
Fenja
silos
CITAT (Fenja @ 12-02-2006, 13:41)
Där ser du tongue.gif !!
Mvh
Fenja

Som sagt:jag ge mig inte tongue.gif
pisanggoreng
Jag tror att en blogg hade varit toppen för dig. Där kan du skriva om dina tankar och lägga ut bilder på din konst. Designen är färdig och priset gratis. Bara att köra.
netaave
Elleave hjälper dig gärna pm:a henne så får ni prata vidare.
silos
CITAT (pisanggoreng @ 12-02-2006, 15:09)
Jag tror att en blogg hade varit toppen för dig. Där kan du skriva om dina tankar och lägga ut bilder på din konst. Designen är färdig och priset gratis. Bara att köra.

Jag är med på bloggis men det verkar endast vara ungdomar därinne(inget emot dem) men det känns inte riktigt bra.
silos
CITAT (netaave @ 12-02-2006, 15:14)
Elleave hjälper dig gärna pm:a henne så får ni prata vidare.

Tack gulledig smile.gif wub.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon