Full version: Tjoho!
Nanna
Igår fick jag igång på min egna lilla webshop! Det finns inte så mycket på den, men det kommer!
AnitaO
Fina grejor smile.gif
netaave
Va kul, min dotter (elleave) och jag håller också på med smyckeslöjd och säljer lite till husbehov. Dottern provar även på och gör lite fina krokar i luffarslöjd med pärlor i.
Jag syr även skötväskor och säljer.
Så långt som till en webshop har vi dock inte kommit.
Inga från Närke
Den var fint upplagd. Men jag saknade en funktion så man kan göra bilderna lite större, svårt att se dem i det formatet. Tror att du får mera kunder om det går att se lite mera i detalj.
mamamaggan
Har också varit in och kollat . Ja lite större bilder skulle inte skada. Sedan kollade jag på väskorna, jättefina , men jag saknade måttuppgifter.

Det var fina saker du gör! smile.gif
Nanna
Jag håller med om att man skulle vilja göra bilderna större. Det är en färdig sida som jag lagt in sakerna på så det kan jag tyvärr inte bestämma.
Tack för komplimangen.

Oj, måttuppgifter måste jag ju lägga in! ohmy.gif Det har inte ens slagit mig.
fruberglund
CITAT (Nanna @ 12-02-2006, 17:13)
Jag håller med om att man skulle vilja göra bilderna större. Det är en färdig sida som jag lagt in sakerna på så det kan jag tyvärr inte bestämma.

Ett litet tips där. Du kanske skulle investera i en lite bättre kamera (om du inte har en som kan ta supermakro) och ta bilderna på lite närmare håll. Ett alternativ är att du lägger in en närbild, en liten bild t.ex. i nedre högra hörnet i den stora bilden.

Annars fin sida smile.gif
Nanna
Hehe, tack. Men de är tagna med en bra kamera. Jag skulle dock vilja ha ett macro, för det är inte det bästa objektivet till den. Men jag får försöka få grejerna närmare i Photohop.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon