Virgo
Jag vill ha en "knapp" längst ner , där det numera står gå till: xxxxx, som heter gå till: aktiva ämnen
Är jag i aktiva ämnen o läser eller skriver i t.ex. småprat, så vill jag inte tillbaka till småprat utan till aktiva ämnen, där jag var innan jag öppnade ett inlägg.

Naturligtvis så ska det som redan står vara kvar.

Det fixar du Ingemar? rolleyes.gif
Ingemar
Visst smile.gif

Men det blir när vi kört ett tag och jag samanställt alla ändringar som ska göras. Då tar jag allt på en gång.
Virgo
hejsan,
hm då måste jag ju sitta o klura till lite här på nattkröken om det är nåt mer bra som kanske ska ändras eller tilläggas.
Ingemar
mad.gif
Virgo
hejsan,

Dom däringa runda knapparna på indexsidan
http://www.odla.nu/forums/style_images/1/bf_new.gif

blir ju mörkare gröna om det är nått nytt som har tillkommit sen jag var inne förra gången.

Det är lite för dålig skillnad mot det ljusgröna, tycker jag alltså.

Kan du ändra färgen lite mer?
Nu när allt är i gröna toner så passar det nog inte med en annan färg, men om triangeln i knappen görs svart oxå??? rolleyes.gif
Virgo
hej,
en till ohmy.gif

medlemmslistan!

vore det inte bättre att ange a b c d osv istället för 1 2 3

så får man upp de som börjar på den bokstaven?
Ingemar
CITAT (Virgo @ 08-11-2002, 01:00)
hejsan,

Dom däringa runda knapparna på indexsidan
http://www.odla.nu/forums/style_images/1/bf_new.gif

blir ju mörkare gröna om det är nått nytt som har tillkommit sen jag var inne förra gången.

Det är lite för dålig skillnad mot det ljusgröna, tycker jag alltså.

Kan du ändra färgen lite mer?
Nu när allt är i gröna toner så passar det nog inte med en annan färg, men om triangeln i knappen görs svart oxå??? rolleyes.gif

Syns det så dåligt? På min skärm är det stor skillnad! Men visst kan jag ändra det. Men föredrar nog att tona ner den ljusgröna ännu mer då.
Ingemar
CITAT (Virgo @ 08-11-2002, 01:22)
hej,
en till ohmy.gif

medlemmslistan!

vore det inte bättre att ange a b c d osv istället för 1 2 3

så får man upp de som börjar på den bokstaven?

Jo, kanske det, jag lägger det på listan så får vi se smile.gif
Virgo
hej,

CITAT
Syns det så dåligt? På min skärm är det stor skillnad! Men visst kan jag ändra det. Men föredrar nog att tona ner den ljusgröna ännu mer då.

Visst är det skillnad, men om man tagit några "järn", så är synen inte den bästa, så en svart triangel skulle göra susen.
Berith
Svart triangel... Redan vid inköp då kanske? blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon