Full version: Räver raskar över..
cic
..snön..

Man ser sällan den lilla gynnaren. Men spår efter den hittade jag idag. smile.gif

Ungefär två sekunder efter att jag tagit bilden fick min hund upp lukten och sabbade den vackra "vykortsvyn".. sleep.gif

Edit: Det ska ju såklart stå RäveN i rubriken, men det går ju som bekant inte att ändra i efterhand..
Eva i Skåne
Vilken tur att du var så snabb med kameran smile.gif

En härlig vinterbild.
mamamaggan
Fina rävspår. De ligger liksom ett pärlband i snön.
Smekajsa
Mycket härlig bild !!!

Det finns en massa spår nu i snön, på vissa ställen riktiga stigar.
Nästan som det är E20 eller så ........

Jag har fullt sjå med 2 hundar så någon kamera får jag aldrig med mig smile.gif
cic
CITAT (Smekajsa @ 12-02-2006, 18:24)
Det finns en massa spår nu i snön, på vissa ställen riktiga stigar.
Nästan som det är E20 eller så ........

Verkligen! Särskilt från rådjur och harar.
Berith
CITAT (cic @ 12-02-2006, 16:25)
..snön..

Man ser sällan den lilla gynnaren. Men spår efter den hittade jag idag.  :)

Fin bild cic, synd att det inte var en räv därborta. smile.gif

Min fotograferande son ser rävar emellanåt, senast i dag. Två stycken som busade runt i snön, eller om dom bråkade. wink.gif

Han har filmat rävar några gånger och jag bara måste lära mej hur man visar film. huh.gif
Wilmer
ÅH!

En rävtråd, jag som just i dag lagt in en rävbild i mitt album.

Testar om jag lyckas visa bilden... (Försök 4 kan tilläggas..):

Äh, jag lyckas inte.

sad.gif

Får träna lite...

Wilma
Wilmer
[IMG]http://www.odla.nu/album/showpic.php?aid=4194&uuid=wilmer&pid=43039
Wilmer
laugh.gif

Jag är urkass, ger upp! Sorry. Dina spår mycket vackrare!!!

Wilma
Gossen Ruda
Så här kanske:

Jag brukar vända på ramsan: Räven överraskar isen...

Jag var i sommarstugan över helgen och såg glädjande nog mycket rävspår men även harspår. Tur att jag har nät runt trädgården. laugh.gif

Jag la till jättespår på sjön. Ovanpå isen ligger ca en dm snö med vatten i botten. Går man med normala skor sjunker man igenom och det är lite klafsigt. Men med snöskorna sjunker man bara lite grann. Bigfoot har varit ute och gått. rolleyes.gif
Smekajsa
Tur att du inte bor här i närheten, Gossen, för då hade man väl undrat ........ rolleyes.gif rolleyes.gif
Fenja
Kanonbild Cic!! Får den bo på mitt skrivbord?
Mvh
Fenja
Wilmer
smile.gif Tackar Gossen, jag får visst träna på bilderna för uppenbarligen gick det utmärkt bara man vet hur man gör!

Det är ramsan "ingen rädder" som gäller för mitt kort. Visserligen bara en rävunge, men ändå.

Spanade fina älspår runt hela gården idag. Synd att jag missade konungens besök!

Wilma
cic
CITAT (Fenja @ 12-02-2006, 22:05)
Kanonbild Cic!! Får den bo på mitt skrivbord?
Mvh
Fenja

Självklart! wub.gif
Smekajsa
Häftig avatar oxo Cic.

Blir jätteglad varje gång jag ser den smile.gif biggrin.gif laugh.gif wub.gif
cic
CITAT (Smekajsa @ 12-02-2006, 22:35)
Häftig avatar oxo Cic.

Blir jätteglad varje gång jag ser den  :)  :D  :lol:  :wub:

Va bra! Det är det som är tanken. biggrin.gif Jag skrattar ofta och mycket, så jag tyckte att det passade bra att visa vem jag faktiskt ÄR, IRL. smile.gif
silos
En sån härlig bild wub.gif Hade jag kamera så skulle nog all min tid gå åt att ta bilder i naturen biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (cic @ 12-02-2006, 22:38)
Häftig avatar oxo Cic.

Blir jätteglad varje gång jag ser den  smile.gif  biggrin.gif  laugh.gif  wub.gif

Va bra! Det är det som är tanken. biggrin.gif Jag skrattar ofta och mycket, så jag tyckte att det passade bra att visa vem jag faktiskt ÄR, IRL. smile.gif

Så gör också jag.. skrattar ofta och mycket... här en bild som visar hur jag är som mest

cic
CITAT (Felix matte @ 17-02-2006, 23:43)
CITAT (cic @ 12-02-2006, 22:38)
Häftig avatar oxo Cic.

Blir jätteglad varje gång jag ser den  smile.gif  biggrin.gif  laugh.gif  wub.gif

Så gör också jag.. skrattar ofta och mycket... här en bild som visar hur jag är som mest

laugh.gif laugh.gif

Det är nyttigt att skratta. Tack för att du delar med dig Agneta! wub.gif
Berith
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon