|
..snön.. Man ser sällan den lilla gynnaren. Men spår efter den hittade jag idag. Ungefär två sekunder efter att jag tagit bilden fick min hund upp lukten och sabbade den vackra "vykortsvyn".. Edit: Det ska ju såklart stå RäveN i rubriken, men det går ju som bekant inte att ändra i efterhand..
Eva i Skåne
12-02-2006, 16:47
Vilken tur att du var så snabb med kameran En härlig vinterbild.
mamamaggan
12-02-2006, 17:18
Fina rävspår. De ligger liksom ett pärlband i snön.
Smekajsa
12-02-2006, 18:24
Mycket härlig bild !!! Det finns en massa spår nu i snön, på vissa ställen riktiga stigar. Nästan som det är E20 eller så ........ Jag har fullt sjå med 2 hundar så någon kamera får jag aldrig med mig
CITAT (Smekajsa @ 12-02-2006, 18:24) Det finns en massa spår nu i snön, på vissa ställen riktiga stigar. Nästan som det är E20 eller så ........ Verkligen! Särskilt från rådjur och harar.
CITAT (cic @ 12-02-2006, 16:25) ..snön..
Man ser sällan den lilla gynnaren. Men spår efter den hittade jag idag. :) Fin bild cic, synd att det inte var en räv därborta. Min fotograferande son ser rävar emellanåt, senast i dag. Två stycken som busade runt i snön, eller om dom bråkade. Han har filmat rävar några gånger och jag bara måste lära mej hur man visar film.
ÅH! En rävtråd, jag som just i dag lagt in en rävbild i mitt album. Testar om jag lyckas visa bilden... (Försök 4 kan tilläggas..): Äh, jag lyckas inte. Får träna lite... Wilma
[IMG]http://www.odla.nu/album/showpic.php?aid=4194&uuid=wilmer&pid=43039
Jag är urkass, ger upp! Sorry. Dina spår mycket vackrare!!! Wilma
Gossen Ruda
12-02-2006, 21:33
Så här kanske:  Jag brukar vända på ramsan: Räven överraskar isen... Jag var i sommarstugan över helgen och såg glädjande nog mycket rävspår men även harspår. Tur att jag har nät runt trädgården. Jag la till jättespår på sjön. Ovanpå isen ligger ca en dm snö med vatten i botten. Går man med normala skor sjunker man igenom och det är lite klafsigt. Men med snöskorna sjunker man bara lite grann. Bigfoot har varit ute och gått.
Smekajsa
12-02-2006, 21:43
Tur att du inte bor här i närheten, Gossen, för då hade man väl undrat ........
Kanonbild Cic!! Får den bo på mitt skrivbord? Mvh Fenja
 Tackar Gossen, jag får visst träna på bilderna för uppenbarligen gick det utmärkt bara man vet hur man gör! Det är ramsan "ingen rädder" som gäller för mitt kort. Visserligen bara en rävunge, men ändå. Spanade fina älspår runt hela gården idag. Synd att jag missade konungens besök! Wilma
CITAT (Fenja @ 12-02-2006, 22:05) Kanonbild Cic!! Får den bo på mitt skrivbord? Mvh Fenja Självklart!
Smekajsa
12-02-2006, 22:35
CITAT (Smekajsa @ 12-02-2006, 22:35) Häftig avatar oxo Cic.
Blir jätteglad varje gång jag ser den :) :D :lol: :wub: Va bra! Det är det som är tanken.  Jag skrattar ofta och mycket, så jag tyckte att det passade bra att visa vem jag faktiskt ÄR, IRL.
En sån härlig bild  Hade jag kamera så skulle nog all min tid gå åt att ta bilder i naturen
*Felix matte*
17-02-2006, 23:43
CITAT (cic @ 12-02-2006, 22:38) CITAT (Smekajsa @ 12-02-2006, 22:35) Va bra! Det är det som är tanken.  Jag skrattar ofta och mycket, så jag tyckte att det passade bra att visa vem jag faktiskt ÄR, IRL.  Så gör också jag.. skrattar ofta och mycket... här en bild som visar hur jag är som mest
CITAT (Felix matte @ 17-02-2006, 23:43) CITAT (cic @ 12-02-2006, 22:38) CITAT (Smekajsa @ 12-02-2006, 22:35) Va bra! Det är det som är tanken.  Jag skrattar ofta och mycket, så jag tyckte att det passade bra att visa vem jag faktiskt ÄR, IRL.  Så gör också jag.. skrattar ofta och mycket... här en bild som visar hur jag är som mest  Det är nyttigt att skratta. Tack för att du delar med dig Agneta!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|