silos
Kan jag vara annat än lycklig nöjd glad och tacksam för att här får jag göra precis som jag vill och dessutom älska det jag håller på med wub.gif

Som till ex. jag kunde damsuga idag efter att sonen had fixat min damsugare smile.gif och alldeles snart skall jag diska,åter igen en JÄTTEDISK tongue.gif och efter det blir det turen till tvättstugan och jag har M A S S O R av tvätt eftersom jag har glömt tvättstuga tiden 2 gånger i rad wacko.gif (skyller på internett) tongue.gif

Och sen kommer det allra härligast:PYSSEL PYSSEL PYSSEL biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

Och däremellan rastning av de kära vovvarna mina och kanske hinna äta lite biggrin.gif

Visst är livet skönt och solen skiner för fullt wub.gif wub.gif wub.gif
*Felix matte*
Javisst är livet skönt wub.gif fast inte alltid lika... får man väl tillägga rolleyes.gif
AnnammA
Nja... Solen lyser inte...än, och innan jag satte mig här låg jag under en filt och försökte få upp värmen och kurera min (avtagande? sleep.gif )förkylning... Men snart ska jag ta apostlahästarna och hämta sonen i skolan...Ngt nyttigt gjort? Ja, jag har lagat en blixtlåshållare på en känga, och det var väl rätt då duktigt, eller?

rolleyes.gif
AnnA
AnnammA
Lät det lite gnälligt? sleep.gif Jag är glad och nöjd, och snart är det vår rolleyes.gif

AnnA
silos
CITAT (Felix matte @ 13-02-2006, 12:30)
Javisst är livet skönt wub.gif fast inte alltid lika... får man väl tillägga rolleyes.gif

Så är det; och NU är jag uppe i det glada och lyckliga och BAAARA njuter och TRIVS med livet wub.gif wub.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (AnnammA @ 13-02-2006, 12:31)
Nja... Solen lyser inte...än, och innan jag satte mig här låg jag under en filt och försökte få upp värmen och kurera min (avtagande? sleep.gif )förkylning... Men snart ska jag ta apostlahästarna och hämta sonen i skolan...Ngt nyttigt gjort? Ja, jag har lagat en blixtlåshållare på en känga, och det var väl rätt då duktigt, eller?

rolleyes.gif
AnnA

Krya på dej!
*Felix matte*
CITAT (AnnammA @ 13-02-2006, 12:33)
Lät det lite gnälligt? sleep.gif Jag är glad och nöjd, och snart är det vår rolleyes.gif

AnnA

Inte alls smile.gif Krya på dig wub.gif
silos
CITAT (AnnammA @ 13-02-2006, 12:31)

rolleyes.gif
AnnA

Kryapådig wub.gif wub.gif wub.gif
silos
Hi hi; här springer tanta solis mellan tvättestuga och datorn tongue.gif

Måste jo kolla dels på Odla och även på Google-sök och amerikat saijten biggrin.gif
silos
Äntligen är allting klart av hushållsjöbbet och NUUUU kan jag sitta HÄÄÄR och sedan PYYYSLA HEEELA kvällen biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
silos
Är så trött nu så jag skall dyka in i min säng och SOOOOOVA biggrin.gif
NATTINATT!!!
Reserv
CITAT (silos @ 13-02-2006, 20:47)
NATTINATT!!!

Natti natti, sussa sött wub.gif
ingrid fuxwall
Ser att du varit inne och läst alla trådar Reserv.

ingrid
Reserv
CITAT (ingrid fuxwall @ 13-02-2006, 22:26)
Ser att du varit inne och läst alla trådar Reserv.

ingrid

Om jag skrivit i alla trådar så förstår jag att du kan se det, men inte syns det väl i dom jag inte skrivit i heller? unsure.gif Men jag måste juh se om mina flickor förstår du väl rolleyes.gif wub.gif Sussa ner dom, önska lycka till på nya jobbet och ge lite "antisömnadstips" biggrin.gif
ingrid fuxwall
Du är omtänksam du - tur att de har dig wub.gif

Antisömnadstips har jag missat ohmy.gif

ingrid
Reserv
CITAT (ingrid fuxwall @ 14-02-2006, 07:27)
Antisömnadstips har jag missat ohmy.gif

ingrid

Istället för att sitta flera timmar och avsluta med blodiga fingrar när man ska lägga upp byxorna, ta en häftapparat istället rolleyes.gif biggrin.gif
pejori
du är sååå duktig reserv smile.gif smile.gif smile.gif

med dina tips wub.gif
silos
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 20:49)
CITAT (silos @ 13-02-2006, 20:47)
NATTINATT!!!

Natti natti, sussa sött wub.gif

Det är helt omöjligt att inte tycka om dig reserv wub.gif smile.gif wub.gif
Hannele
Jag har också fixat i tvättstugan, för sonen kommer hem och ska ha sitt mörkrum där och framkalla gammeldags svartvita bilder.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon