anna_rispan
Jag undrar om det överhuvudtaget finns en sådan, smyckeshängare. En stående. Inga krokar at sätta på väggen nu alltså. Tänkte slippa det. sleep.gif Vet att det finns smyckesgarderober, men är inte säker på om jag vill ha det. Skulle nog vilja ha halsbanden synliga så att jag kan välja o använda dem oftare. Men var kan jag hitta min smyckeshängare??

Tacksam för tips!!
Hannele
Hemtextil sålde "krokar", ställning man hängde över dörren.
anna_rispan
Ooo, vad är Hemtextil?? Samma som HEMTEX? Eller?
Keya
såg i DN tror jag en tjej som hade gjort en ljuvlig lampa där skärmen var dina egna upphängda halsband. Läcker ide.Vet inte om den finns att köpa!?
silos
Du kan göra en egen av en gammal gren av en fura och måla den själv i passande färg.
*Felix matte*
ÖB säljer olika värmeljushållare för bara ett par -tre tior. I krokarna där ljushållaren ska hänga går det fint att hänga halsband och armband istället smile.gif
Sylvia
Eller så köper du en kravatthängare, en sådan där med en massa korta piggar och en krok uppetill att hänga upp med. Där får plats massor med halsband!
yenny
CITAT (Sylvia @ 14-02-2006, 12:06)
Eller så köper du en kravatthängare, en sådan där med en massa korta piggar och en krok uppetill att hänga upp med. Där får plats massor med halsband!

vart hittar man sånna någonstans?
Sylvia
Kravatthängare finns i varuhus, typ Obs, och i herrkiperingar.
Hannele
CITAT (Sylvia @ 14-02-2006, 12:15)
Kravatthängare finns i varuhus, typ Obs, och i herrkiperingar.

Översättning; slipshängare. tongue.gif
netaave
Gör en själv av gips, fyll en plasthandske och modifiera den så den står stadigt.
Behöver dock målas eller lackas. Då har du både arm-halsbands och ringhållare.
Bee
Jag har en träpinne från en nerklippt forsytia med två små grenstumpar på. Stoppade ner pinnen i en vas (inget vatten så klart) av lämplig storlek och sen hängde jag upp de halsband jag ville ha framme. Jag fick sätta dit gummiband på några ställen så halsbanden inte skulle halka ner. Det ser jättehäftigt ut!
Och ja, pinnen är avbarkad och omålad.
yenny
Nått skall jag nog hitta på till alla mina egentillverkade halsband/armband... just nu hänger allt på två knoppar på skåpsdörrar.
netaave
En bit armeringsnät med s-krokar i kanske
solkatten
Jag har krokar med sugpropp på spegeln där jag hänger mina halsband.
anna_rispan
Oj vad många bra tips det blev!! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon