Full version: Heja Lina!
*Felix matte*
Lina Andersson tog guld! wub.gif
Gillan
CITAT (Felix matte @ 14-02-2006, 11:49)

Hmmm,
Eftersom det var stafett var hon väl inte riktigt ensam
va wub.gif tongue.gif

Och herrarna gjorde likadant.

Grattis till dem biggrin.gif

/Gillan
*Felix matte*
CITAT (Evgeni @ 14-02-2006, 12:24)
CITAT (Felix matte @ 14-02-2006, 11:49)

Hmmm,
Eftersom det var stafett var hon väl inte riktigt ensam
va wub.gif tongue.gif

Och herrarna gjorde likadant.

Grattis till dem biggrin.gif

/Gillan

Måste nog putsa andra rutan också laugh.gif förresten så har jag ingen aning om vad den andra tjejen heter sleep.gif tongue.gif
Jo jag såg också herrarnas rafflande biggrin.gif men där vet jag inte namnet på någon av dem.... lika spännande ändå att se. laugh.gif
Pirum
Verkligt kul att Sverige vann dubbelt, och att VM-fyran Anna Dahlberg och OS-fyran Björn Lind äntligen fick vinna smile.gif Tobias Fredriksson och Lina Andersson har ju VM-guld respektive VM-silver sedan tidigare.

Jag är helt matt.

Nu blir det krångligt att dela ut bragdguld i år igen tongue.gif Förutsatt att inte Anders Södergren vinner femmilen, för då är det bara att skicka honom medaljen direkt. Eller om Anja Pärsson tar hem tre guld, då kanske hon ska vinna...hm...bragdguldet känns hur som helst rätt oväsentligt jämfört med OS-guld smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon