Full version: Os-guld till Sverige.
snuffiz
I damerna sprintstafett. Äntligen medalj. Sveriges första.
mamamaggan
Nu har även Sveriges herrar tagit guld i sprint.
LadyG
biggrin.gif

Vad duktiga dom är!!! smile.gif
Tesa
Åååååh va gôtt...särskilt att inte Norge tog det... tongue.gif ....(miljöskadad rolleyes.gif )
Gossen Ruda
Akta dig Tesa, du bor nära gränsen. rolleyes.gif Instämmer i gratulationerna.
Tesa
Just därför det är så skönt...lite tröttsamt att höra "Og vor mange gull har Sverge i de olympiske lekene da??"...med överlägsna miner... sleep.gif
snuffiz
CITAT (Tesa @ 14-02-2006, 13:34)
Just därför det är så skönt...lite tröttsamt att höra "Og vor mange gull har Sverge i de olympiske lekene da??"...med överlägsna miner... sleep.gif

Du kan ju alltid ställa en motfråga: menar du i sommar os eller? Eller i hockey WM. Eller i Fotbolls EM eller VM:
pejori
håller med tesa laugh.gif laugh.gif
härligt att sverige knäppte dom på näsan där smile.gif smile.gif smile.gif
mera sådant sverige..tack laugh.gif laugh.gif
kristerh
vad kul att även de "våra" kan, Grattis wub.gif
krister
Berith
Jaavisst är det kul! Men åååh så besviken jag blev på medaljerna sad.gif dom såg ju ut som gamla cd-skivor man hänger upp som fågelskrämmor ju....
Milex
CITAT (Tesa @ 14-02-2006, 13:13)
Åååååh va gôtt...särskilt att inte Norge tog det... tongue.gif ....(miljöskadad rolleyes.gif )

Jag med biggrin.gif

Bälgôtt!!
*Felix matte*
Inte för att jag bryr mig om ifall kungen & Silvia skickar telegram till OS gulmedaljöserna¨... men just nu ser jag dom på TV och de säger sig inte ha fått något kungatelegram ohmy.gif
och hur länge sedan är det en svensk öht fick guld i OS.

Annars så brukar ju CG vara snabb på att gratulera medaljörer... killar sad.gif mad.gif
Gossen Ruda
Han kanske har delegerat saken och så är det Silvia som är lat. rolleyes.gif

Jo, jag vet att det är ett gammalt skämt.
*Felix matte*
CITAT (Gossen Ruda @ 14-02-2006, 20:28)
Han kanske har delegerat saken och så är det Silvia som är lat. rolleyes.gif

Jo, jag vet att det är ett gammalt skämt.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon