Helen i Piteå Zon 5
Sara Svensson, trädgårdstekniker fr. Luleå föreläser ikväll om Trädgårdsanläggning. Vi säljer fika och entren kostar 20:-. Platsen är Öjagårdens aula kl. 19.00. Alla är Välkommna!. rolleyes.gif / Helen
BjursBerit
Naturligtvis så kommer jag biggrin.gif biggrin.gif
Jejja
Jag hade gärna kommit, men jag har redan varit och kört till Boden idag och orkar inte med en sväng till Piteå också. Rapportera gärna!!!
Smekajsa
Tack för inbjudan !!!!

Men det är lite för långt från Örebro.

biggrin.gif tongue.gif
Jejja
Nå, får vi en rapport nu då???? Vi som inte kunde komma vill veta hur bra det var så vi känner oss ännu eländigare för att vi inte tog oss dit... laugh.gif
Helen i Piteå Zon 5
Jag kan berätta att Sara gjorde en jättefin föreläsning, visade bilder, ritade och gav tips på vad man bör tänka på när man anlägger trädgårdar och rabatter. Höjder, linjer, utrymme m.m. men ni kan vara lugna, hon kommer även att föreläsa i Luleå längre fram i vår, BjursBerit annonserar om tid och plats. rolleyes.gif Helen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon