|
stennie
15-02-2006, 15:47
Fyyyyyy på dig solis, skrämmas på detta viset...
Nähä, du! Förstod nog jag, att det var ett av dina lustiga små inlägg  Istället hann jag tänka: Vad har hon nu hittat på för skoj, den där "Solisen" Såå lättlurad var jag alltså inte /Gillan
HI HI HI:barnet inom mig vill leeeka och luuuras
ingrid fuxwall
15-02-2006, 16:05
Och vad håller du på med idag?
ingrid
CITAT (ingrid fuxwall @ 15-02-2006, 16:05) Och vad håller du på med idag?
ingrid Idag har jag hållit på med dockan Adolf:han har fått ögon näsa mun och annat. Annars sitter jag här och försöker hitta på hyss
netaave
15-02-2006, 16:21
CITAT (silos @ 15-02-2006, 16:09) Annars sitter jag här och försöker hitta på hyss  Verkar som om du har för lite att göra tycker jag!
CITAT (silos @ 15-02-2006, 16:09) CITAT (ingrid fuxwall @ 15-02-2006, 16:05) Och vad håller du på med idag?
ingrid Idag har jag hållit på med dockan Adolf:han har fått ögon näsa mun och annat. Annars sitter jag här och försöker hitta på hyss  trodde först att .gif) tog för lång tid för dej. men sedan insåg jag att du bara är en .gif) som älskar att lura oss
ninnisky
15-02-2006, 17:26
CITAT (silos @ 15-02-2006, 16:01) HI HI HI:barnet inom mig vill leeeka och luuuras :D :lol: :P :wub: TOKFIA, skrämmas så
Halloj Solis! Idag har jag satt ett stooort kuvert på lådan, som är på väg till dig. Håll utkik i brevlådan närmaste dagarna...
netaave
15-02-2006, 18:28
CITAT (Jejja @ 15-02-2006, 18:04) Halloj Solis! Idag har jag satt ett stooort kuvert på lådan, som är på väg till dig. Håll utkik i brevlådan närmaste dagarna...  Om ett par veckor menar du väl!
CITAT (Jejja @ 15-02-2006, 18:04) Halloj Solis! Idag har jag satt ett stooort kuvert på lådan, som är på väg till dig. Håll utkik i brevlådan närmaste dagarna...  Oj ojojo;jag kan nästan inte vänta jo  och nu kommer jag inte kunna sova alls
CITAT (pejori @ 15-02-2006, 17:26) CITAT (silos @ 15-02-2006, 16:09) CITAT (ingrid fuxwall @ 15-02-2006, 16:05) Och vad håller du på med idag?
ingrid Idag har jag hållit på med dockan Adolf:han har fått ögon näsa mun och annat. Annars sitter jag här och försöker hitta på hyss  trodde först att .gif) tog för lång tid för dej. men sedan insåg jag att du bara är en .gif) som älskar att lura oss  Hi hi hi  Mitt inre barn blir sååå trööööt på alla alvarliga inlägg så hon tvingar mig att busa med er
elleave
15-02-2006, 20:16
En busig bild till solisen: (Nytt smeknamn!)
CITAT (netaave @ 15-02-2006, 18:28) CITAT (Jejja @ 15-02-2006, 18:04) Halloj Solis! Idag har jag satt ett stooort kuvert på lådan, som är på väg till dig. Håll utkik i brevlådan närmaste dagarna...  Om ett par veckor menar du väl!  Nä, veckor hoppas jag verkligen inte  , i så fall är det ju inte värt att betala för frimärkena! Breven ska ju vara framme dagen efter lovar posten....
elleave
15-02-2006, 22:41
Ska och ska: CITAT Ja jag har medvetet stavat det med ä. Lördagen den 4 februari postade jag ett brev i Uppsala till Silos i Strängnäs, idag 11 dagar efter fick hon det! Det hade gått fortare om jag gått till Strängnäs och lämnat det själv. Jag var helt övertygad om att det kommit på avvägar och tänkte precis göra en anmälan om det. Jag fortsätter nog att skicka E-brev i fortsättningen, posten gynnar jag inte i onödan efter det här! från tråden postvärket....
CITAT (elleave @ 15-02-2006, 22:41) Ska och ska: CITAT Ja jag har medvetet stavat det med ä. Lördagen den 4 februari postade jag ett brev i Uppsala till Silos i Strängnäs, idag 11 dagar efter fick hon det! Det hade gått fortare om jag gått till Strängnäs och lämnat det själv. Jag var helt övertygad om att det kommit på avvägar och tänkte precis göra en anmälan om det. Jag fortsätter nog att skicka E-brev i fortsättningen, posten gynnar jag inte i onödan efter det här! från tråden postvärket....  ojojojdå! Det där hade jag totalt missat!! Nå, hoppas det här går fortare...
CITAT (Jejja @ 15-02-2006, 23:24) CITAT (elleave @ 15-02-2006, 22:41) Ska och ska: CITAT Ja jag har medvetet stavat det med ä. Lördagen den 4 februari postade jag ett brev i Uppsala till Silos i Strängnäs, idag 11 dagar efter fick hon det! Det hade gått fortare om jag gått till Strängnäs och lämnat det själv. Jag var helt övertygad om att det kommit på avvägar och tänkte precis göra en anmälan om det. Jag fortsätter nog att skicka E-brev i fortsättningen, posten gynnar jag inte i onödan efter det här! från tråden postvärket....  ojojojdå! Det där hade jag totalt missat!! Nå, hoppas det här går fortare... Det hoppas jag med!!!!
Kuckelikuuuuu;här kommer den GLAADE Kyllikki igen
Fått någon post än?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|