Floppy
Nu blir jag riktigt irriterad på min dator...

Vet inte om ni andra har samma problem som jag ibland...?

Längst till vänster så ser man ju om man det är någon som har skrivit nått nyligen i det aktuella ämnet genom att det är starkare markerat...är det ingen som har skrivit så är markeringen svagare...förstår ni vad jag menar...

Nu så satt jag å läste ett inlägg och sen klickade jag mig tillbaka för att läsa nästa....men då var alla svagare markerat...så irriterande... mad.gif
Det har hänt oftare och oftare nu den senaste veckan....

Finns det någon som kan ha en förklaring till varför det blir så?....Jag kan tillägga att jag inte har tryckt på där det står 'markera som läst'...
sad.gif sad.gif sad.gif
pejori
det har drabbat mej också ibland, att datorn markerar alla som lästa. sad.gif sad.gif
mycket irriterande mad.gif mad.gif
vet inte varför det blir så, men det är bara att hålla koll på klockan, för säkerhets skull, när sista lästa var. smile.gif
Floppy
Skönt å veta att man inte är ensam iaf...om att bli irriterad över datorn/internet menar jag... smile.gif ...tänkte på det här med att det finns folk som kan bli så förbannad på sin dator att de kan slå till den eller kasta saker på den....

kändes det när det hände i morse... men jag slog aldrig till datorn eller kastade iväg den...men jag hade go lust... tongue.gif laugh.gif
kristerh
Det där problemet händer mig lite då och då wink.gif lite tråkigt när man varit borta nån dag och det visar att jag läst alla trådar wink.gif
man kan ju missa nåt wink.gif unsure.gif
krister
Floppy
CITAT (kristerh @ 17-02-2006, 11:12)
Det där problemet händer mig lite då och då wink.gif lite tråkigt när man varit borta nån dag och det visar att jag läst alla trådar wink.gif
man kan ju missa nåt wink.gif unsure.gif
krister

Ja visst är det irriterande....det skrivs så mycket intressant så det är väldans massa som man får läsa en gång... tongue.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon