CITAT (Latmask @ 16-02-2006, 22:54)
Tack för alla fina ord om min gullis.
Vi försöker ta vara på tiden så mycket det går, men det är inte alltid lätt med ett et och ett halvt års oväder som yr runt här hemma också.

Andra barnet får inte alls lika mycket tid som det första vilket är sorgligt men säkert också naturligt.
Allt går bra med Elias, det enda jobbiga är att han äter med 90 minuters mellanrum, även på nätterna. Så det är till att vakna 6-8 gånger per natt. Storkillen har inte börjat sova hela nätter än så han vaknar också ett par gånger. Som tur är har jag en underbar sambo som verkligen drar det tunga lasset tillsammans med mig så vi klarar av det rätt bra i alla fall.
Ryggskott har jag fått också.

Sambon skrattade så tårarna rann när jag stapplade omkring här för ett par dagar sen, särskilt när stora killen ivrigt härmade AAAAAAH vaje gång jag skrek av smärta. Jag skrattade och grät om vartannat.

Isak åt ungefär varannan timme i början men nu sover han jättebra på nätterna. Vaknar ungefär samma tid varje natt och det är ju skönt. 1-2 ggr/natt behöver jag bara gå upp nu.
Fast på dagarna är det fortfarande varannan timme som gäller
Men de är ju så goa så det står man ju gärna ut med, jag har ju en sån lugn och snäll pojk annars *skryter lite stolt*, han gör inte alls mycket väsen av sig.
Fast det får jag väl äta upp längre fram
Hoppas ryggen blir bättre snart och ta vara på tiden nu, märker redan att den går allt för fort och kan tänka mig att den går ändå fortare med nr 2.
Kram till hela familjen från mig och Isak