Full version: Jipiiii, vilka
Gillan
Grattis Anna-Karin Olofsson!

Oj, det var spännande laugh.gif

/Gisela
Yin o Yang
Kul att hon fick revansch biggrin.gif . Spännande att kunna följa det via nätet, trots att man jobbar och inte kan se TV tongue.gif
*Felix matte*
Såååå spännande det var att följa..... jag har hållit tummarna så de är alldeles vita
få se om jag kan hålla besticken nu.... maten är klar.... bruna bönor och fläsk. smile.gif
Yin o Yang
Mumsigt det låter - nu blev jag sugen... smile.gif sleep.gif
mamamaggan
Vilken tjej! Hon kan verkligen åka skidor hon. En miss i skyttet och ändå tar hon silver. smile.gif biggrin.gif
Pirum
Ja, det var inte många av de andra damerna som åkte fortare idag smile.gif Jättekul att hon får medalj så att media kan sluta tjata på henne. En del var ju missnöjda med hennes insats och inställning igår, men, idag låter det annorlunda smile.gif
AnitaO
Det ser ju riktigt bra ut för Sverige just nu smile.gif
Nu håller vi tummarna för hockeylaget.
Strax nedsläpp! *spännande*
Klematis
Viist är det konstigt att det kan vända så. Ena dagan helt kass och nästa helt otroligt bra och Vi har vunnit. Heja på alla svenskar, nu tar vi dom.
kristerh
CITAT (AnitaGg @ 16-02-2006, 15:55)
Det ser ju riktigt bra ut för Sverige just nu smile.gif
Nu håller vi tummarna för hockeylaget.
Strax nedsläpp! *spännande*

Och det blev fiasko som vanligt wink.gif jag undrar om det är så bra med alla dessa "proffs" wink.gif men vi får väl ge dem en chans till...
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon