adrian
För er uppe i stockholm så blir det en annorlunda utställning i Fjärilshuset Hagaparken under påsklovet.

Jag kommer att ställa ut terrarium med köttätande växter och en del andra företag ställer ut reptiler m.m..

Läs mer på:
FJÄRILSHUSET
Mer info kommer snart på deras hemsida om detta.

Helgen den 4:e Mars så blir det en spännande Reptilmässa på TÄBY PARK HOTEL.

Hit kan ni komma och se på läbbiga djur och spännande växter...smile.gif.
MITTEXPO
Jonte_rm
Ja det var ju typiskt...

Varför ska du lägga in massa mässor och utställningar samma år som jag är i Australien... wink.gif

Jag rekomenderar alla att gå på utställningen och kanske till och med på expo-mitt om ni inte är allt för rädda för diverse reptiler...

mvh // johannes
adrian
jamen...Det är ju bara att ställa in din resa...
Vad är väl en bal på slottet...jämfört med en massa fjärilar som parar sitt ovanpå din skalle i hagaparken... tongue.gif
Jonte_rm
Du är bara avis biggrin.gif
adrian
Jo.. Jag har alltid drömt om att få en bumerang i b...n, samt att bli kidnappad av en Aborginsk kvinna med benbitar och grässtrån hängandes i örsnibbarna. laugh.gif tongue.gif biggrin.gif blink.gif tongue.gif
Jonte_rm
Är det därför du brukar klä ut sig som en sådan wink.gif

mvh // johannes

Ps..Aboriginer är fortfarande det folk som kan mest om australiens natur och hur den ska skötas...
adrian
CITAT (Jonte_rm @ 21-02-2006, 23:15)
Är det därför du brukar klä ut sig som en sådan wink.gif

mvh // johannes

Ps..Aboriginer är fortfarande det folk som kan mest om australiens natur och hur den ska skötas...

Bra, då lär du dig att odla cephalotus och spela diggeridoo.. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon