Full version: Tvillingarna
*Felix matte*
Äter sover och bajsar tongue.gif ... så kan man nästan säga om våra senaste barnbarn wub.gif Igår fyllde de 1 mån och jag matade en av dem... å de fick liten månadspresent av oss liksom storasyster Hanna wub.gif
Nu är de så lika varann .. vi kan inte skilja dem åt... de väger ca 2.700gram var idag. Fotade igår.

Tesa
Nu får ni SLUTA!!!
Kan ni inte visa bilder på sjuka, skrikiga barn istället...
Jag HAR SLUTAT med sånt där!!!
Åååååhhh.....så alldeles underbara... wub.gif wub.gif
Reserv
Men åh, vilka pluttstumpor wub.gif Men är den ena så mycket större än den andra eller spelar bilden bara ett spratt? Underbart ljuvliga små sessor va´det wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 22:26)
Men åh, vilka pluttstumpor wub.gif Men är den ena så mycket större än den andra eller spelar bilden bara ett spratt? Underbart ljuvliga små sessor va´det wub.gif

Bilden spelar litet spratt... Lisa är hon som är närmast...väger 100 gram mer än Maja wub.gif
pejori
å så fina småflikorna är...
härliga bilder agneta wub.gif wub.gif
pejori
vem var det mer som fick barnbarn nyligen...? ohmy.gif
var det boxer tro? wub.gif
vill se ju sad.gif wink.gif smile.gif
*Felix matte*
och tänk så mysigt när jag matade Lisa igår... hon kräktes inte en endaste plutt
mamma och pappa undrade vad mormor haft för knep att få henne att inte spotta ut en del av maten : unsure.gif
Hemlis sa jag rolleyes.gif Så får mormödrar säga tongue.gif
Inga från Närke
Gud vad söta de är, förstår att du är mallig Felix matte. Tänk att ha dubbelt upp av dessa små, jag blir lite wub.gif
Skall förhoppningsvis träffa mina i påsk.
Hur går det med storasyster, hon är inte avundsjuk ännu?
Snöflinga
Mormödrar får göra precis vad dom vill, skämma bort och berätta hisnande historier laugh.gif

Dom är bara för gullesöta, måste vara fantastiskt att ha två likadana barnbarn rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Inga från Närke @ 16-02-2006, 22:50)
Gud vad söta de är, förstår att du är mallig Felix matte. Tänk att ha dubbelt upp av dessa små, jag blir lite wub.gif
Skall förhoppningsvis träffa mina i påsk.
Hur går det med storasyster, hon är inte avundsjuk ännu?

Nej storasyster har ännu inte visat några större avundsjuketecken... förutom igår då jag tog den ena bebisen i famn... då grät hon högljutt och ville upp i mammas famn... mormor var inte mycket värd just då ... kan jag förtälja tongue.gif wub.gif

Javisst... vi njuter dubbelt upp wub.gif
mamamaggan
Fullkomligt supersöta! wub.gif
Biggan_
Åååhhh...så bedårande söta wub.gif
Men jag har svårt att fatta att det redan har gått en månad sedan dom föddes ohmy.gif ohmy.gif
Väldigt lika ser dom ut att vara, hur vet ni säkert vem som är vem unsure.gif smile.gif
Betty
Åh så fina småtjejerna är Agneta! wub.gif Förstår att du är jättestolt över dina barnbarn. smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Supersöta! wub.gif / Helen
marigt
Min mamma satt barnvakt de två första somrarna, tyckte jag skulle hitta på lite med de andra barnen, Hon tyckte det var jättemysigt.
Hon tänkte ett steg längre.....
Små nyfödda tar sig inte nån vart, det är lätt att passa dem då.
när de sen fick spring i benen och skulle åt olika håll, visste hon, min kära mamma, att hon inte skulle kunna koppla av,
Hon hjälper gärna till fortfarande, och nu är de snart 7 år.

Tvillingar är jättemysigt att ha rolleyes.gif
AnitaO
Bedårande wub.gif wub.gif
Man får en otrolig lust att "snosa" i nacken smile.gif
Gillan
Och så kommer hon som egentligen inte
är så där speciellt bebisintresserad wub.gif

Jag blir ju avundsjuk . Det är ju ca tre
veckor kvar tills jag blir farmor laugh.gif laugh.gif
Och oj så jag väntar wub.gif .

Grattis till sötnosingarna Agneta!

/Gillan
Latmask
Underbara! Vad roligt för de små att vara två.

Gullisar!
Eva i Skåne
Helt ljuvliga Agneta!!! wub.gif

Jag har väntat på att få se "färska" bilder. Dom är helt underbara och jag blir avis. sleep.gif

Jag vill också ha wub.gif Inte fler egna, det är för sent, men små go´a barnbarn wub.gif wub.gif wub.gif
silos
Sååå sööta gullebabyn wub.gif smile.gif wub.gif
*Felix matte*
Visst är de sååå söta... skulle ju vart dit idag också men...

Barnbarn är verkligen livets efterrätt... här är jag med en av dem då de ännu var kvar på sjukhuset
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon