AnitaO
Det mest orättvisa med livet är att det slutar med döden.
Det borde vara tvärtom i stället.

Man borde dö först, så var det avklarat. Sen bor man på ett ålderdomshem.
Man blir utsparkad för att man är för frisk, hämtar ut pensionen och när man börjar arbeta får man en guldklocka första dagen.

Man jobbar i 40 år tills man är ung nog att njuta av pensionen. Dricka sprit och partaja och så är det tid för högskolan.
Sen är det dags för småskolan, att bli en liten unge och leka utan att behöva ta ansvar.
Sedan blir man baby och tillbringar de sista nio månaderna i spa med lyx som centralvärme och matleverans.
Sen slutar det med en orgasm!

rolleyes.gif smile.gif
silos
Jag vill ha det som det är och dessutom tror jag inte att vi dör;endast kroppen förvandlas till mull och jag vandrar till andevärlden-till ljuset.
Gillan
laugh.gif
Vart har du hittat detta?
Bra var det i vilket fall som helst wub.gif
/Gillan
AnitaO
CITAT (Evgeni @ 17-02-2006, 10:04)
laugh.gif
Vart har du hittat detta?
Bra var det i vilket fall som helst wub.gif
/Gillan

Fick det på mail från en kompis smile.gif
Reserv
Den va´skitbra laugh.gif laugh.gif Fast jag ska inte vandra vidare till andevärlden och ljuset Solis, jag ska födas på nytt i en ny kropp wub.gif
silos
CITAT (Reserv @ 17-02-2006, 10:11)
Den va´skitbra laugh.gif laugh.gif Fast jag ska inte vandra vidare till andevärlden och ljuset Solis, jag ska födas på nytt i en ny kropp wub.gif

Då hoppas jag att du födds till någon nära mig så att jag får krama dig biggrin.gif smile.gif wub.gif biggrin.gif
Gillan
CITAT (silos @ 17-02-2006, 10:26)
Den va´skitbra laugh.gif  laugh.gif Fast jag ska inte vandra vidare till andevärlden och ljuset Solis, jag ska födas på nytt i en ny kropp wub.gif

Då hoppas jag att du födds till någon nära mig så att jag får krama dig biggrin.gif smile.gif wub.gif biggrin.gif

Haha, nu är du avslöjad laugh.gif laugh.gif wub.gif

/Gillan

Ps. Förlåt! det var absolut inte meningen att förta
allvaret i tråden wub.gif .ds.
Biggan_
CITAT (AnitaGg @ 17-02-2006, 09:47)

Man blir utsparkad för att man är för frisk, hämtar ut pensionen och när man börjar arbeta får man en guldklocka första dagen.

Man jobbar i 40 år tills man är ung nog att njuta av pensionen. Dricka sprit och partaja och så är det tid för högskolan.
Sen är det dags för småskolan, att bli en liten unge och leka utan att behöva ta ansvar.
Sedan blir man baby och tillbringar de sista nio månaderna i spa med lyx som centralvärme och matleverans.

rolleyes.gif smile.gif

Där har Gud missat nåt ohmy.gif biggrin.gif biggrin.gif
pejori
Den va´skitbra laugh.gif  :lol: Fast jag ska inte vandra vidare till andevärlden och ljuset Solis, jag ska födas på nytt i en ny kropp wub.gif

han kanske blir din nästa jycke... laugh.gif laugh.gif
då reserv...får du vad då tål.... laugh.gif laugh.gif

nä fy!!!! vill inte vara tonåring och gå i grundskolan igen, eller uppleva min barndom wacko.gif wacko.gif blink.gif
hujeda mej...*ryser *
silos
CITAT (Evgeni @ 17-02-2006, 10:40)
Den va´skitbra laugh.gif  laugh.gif Fast jag ska inte vandra vidare till andevärlden och ljuset Solis, jag ska födas på nytt i en ny kropp wub.gif

Haha, nu är du avslöjad laugh.gif laugh.gif wub.gif

/Gillan

Ps. Förlåt! det var absolut inte meningen att förta
allvaret i tråden wub.gif .ds.

laugh.gif biggrin.gif tongue.gif En gång Reserv:ALLTIIID Reserv wub.gif wub.gif wub.gif
Eva i Skåne
CITAT (silos @ 17-02-2006, 11:36)
laugh.gif  :D  :P En gång Reserv:ALLTIIID Reserv wub.gif  :wub:  :wub:

Hmmm, nu måste jag ändå protestera sleep.gif

Inte mot Reserv, som är allas vår go´e vän,

men nog är det bättre att vara Ordinarie änr reserv? unsure.gif sleep.gif wub.gif
silos
CITAT (Eva i Skåne @ 17-02-2006, 11:59)

laugh.gif  biggrin.gif  tongue.gif En gång Reserv:ALLTIIID Reserv wub.gif  wub.gif  wub.gif

men nog är det bättre att vara Ordinarie änr reserv? unsure.gif sleep.gif wub.gif

Jag vet förresten varför han har nicknamnet Reserv, men säger abselut ingenting!!!

Denne reserv är jo en alldeles äkta Ordinarie;det tror jag i alla fall smile.gif biggrin.gif smile.gif
Eva i Skåne
Okej då smile.gif wub.gif
silos
CITAT (pejori @ 17-02-2006, 11:03)

han kanske blir din nästa jycke... laugh.gif laugh.gif
då reserv...får du vad då tål.... laugh.gif laugh.gif

nä fy!!!! vill inte vara tonåring och gå i grundskolan igen, eller uppleva min barndom wacko.gif wacko.gif blink.gif
hujeda mej...*ryser *

Denne våran gullereserv skall leva LÄÄÄNGE och sprida sina varma strålar wub.gif smile.gif wub.gif Jag sänder honom och även andra en K R A A M i mina tankar smile.gif wub.gif smile.gif
pejori
CITAT (Eva i Skåne @ 17-02-2006, 11:59)

laugh.gif  biggrin.gif  tongue.gif En gång Reserv:ALLTIIID Reserv wub.gif  wub.gif  wub.gif

hade vi inte en ordinarie, som var MYCKET otrevlig och elak här ohmy.gif ohmy.gif
DÅ föredrar jag en reserv.... laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (pejori @ 17-02-2006, 13:57)
hade vi inte en ordinarie, som var MYCKET otrevlig och elak här ohmy.gif ohmy.gif
DÅ föredrar jag en reserv.... laugh.gif laugh.gif

Jo, det var en felstavad ordinarie som hette ordenarie smile.gif
Håller med. Jag föredrar en reserv.
silos
CITAT (AnitaGg @ 17-02-2006, 14:24)
CITAT (pejori @ 17-02-2006, 13:57)
hade vi inte en ordinarie, som var MYCKET otrevlig och elak här ohmy.gif  :o
DÅ föredrar jag en reserv.... laugh.gif  :lol:

Jo, det var en felstavad ordinarie som hette ordenarie smile.gif
Håller med. Jag föredrar en reserv.

Det är det jag säger:En gång Reserv=alltid Reserv och utan Reserv;det går absolut inte!!!
Betty

rolleyes.gif smile.gif

laugh.gif den var hur bra som helst!!! laugh.gif
silos
CITAT (Betty @ 17-02-2006, 16:02)

rolleyes.gif  :)

laugh.gif den var hur bra som helst!!! laugh.gif

Vem upplever den orgasmen ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon