|
Det mest orättvisa med livet är att det slutar med döden. Det borde vara tvärtom i stället. Man borde dö först, så var det avklarat. Sen bor man på ett ålderdomshem. Man blir utsparkad för att man är för frisk, hämtar ut pensionen och när man börjar arbeta får man en guldklocka första dagen. Man jobbar i 40 år tills man är ung nog att njuta av pensionen. Dricka sprit och partaja och så är det tid för högskolan. Sen är det dags för småskolan, att bli en liten unge och leka utan att behöva ta ansvar. Sedan blir man baby och tillbringar de sista nio månaderna i spa med lyx som centralvärme och matleverans. Sen slutar det med en orgasm!
Jag vill ha det som det är och dessutom tror jag inte att vi dör;endast kroppen förvandlas till mull och jag vandrar till andevärlden-till ljuset.
Vart har du hittat detta? Bra var det i vilket fall som helst /Gillan
CITAT (Evgeni @ 17-02-2006, 10:04) Vart har du hittat detta? Bra var det i vilket fall som helst /Gillan Fick det på mail från en kompis
Den va´skitbra  Fast jag ska inte vandra vidare till andevärlden och ljuset Solis, jag ska födas på nytt i en ny kropp
CITAT (silos @ 17-02-2006, 10:26) Haha, nu är du avslöjad /Gillan Ps. Förlåt! det var absolut inte meningen att förta allvaret i tråden  .ds.
Biggan_
17-02-2006, 10:45
CITAT (AnitaGg @ 17-02-2006, 09:47) Det mest orättvisa med livet är att det slutar med döden. Det borde vara tvärtom i stället. Man borde dö först, så var det avklarat. Sen bor man på ett ålderdomshem. Man blir utsparkad för att man är för frisk, hämtar ut pensionen och när man börjar arbeta får man en guldklocka första dagen. Man jobbar i 40 år tills man är ung nog att njuta av pensionen. Dricka sprit och partaja och så är det tid för högskolan. Sen är det dags för småskolan, att bli en liten unge och leka utan att behöva ta ansvar. Sedan blir man baby och tillbringar de sista nio månaderna i spa med lyx som centralvärme och matleverans. Sen slutar det med en orgasm!  Där har Gud missat nåt
CITAT (silos @ 17-02-2006, 10:26) CITAT (Reserv @ 17-02-2006, 10:11) Den va´skitbra  :lol: Fast jag ska inte vandra vidare till andevärlden och ljuset Solis, jag ska födas på nytt i en ny kropp  Då hoppas jag att du födds till någon nära mig så att jag får krama dig  han kanske blir din nästa jycke... då reserv...får du vad då tål.... nä fy!!!! vill inte vara tonåring och gå i grundskolan igen, eller uppleva min barndom hujeda mej...* ryser *
CITAT (Evgeni @ 17-02-2006, 10:40) CITAT (silos @ 17-02-2006, 10:26) Haha, nu är du avslöjad /Gillan Ps. Förlåt! det var absolut inte meningen att förta allvaret i tråden  .ds.  En gång Reserv:ALLTIIID Reserv
Eva i Skåne
17-02-2006, 11:59
CITAT (silos @ 17-02-2006, 11:36)  :D :P En gång Reserv:ALLTIIID Reserv  :wub: :wub: Hmmm, nu måste jag ändå protestera Inte mot Reserv, som är allas vår go´e vän, men nog är det bättre att vara Ordinarie änr reserv?
CITAT (Eva i Skåne @ 17-02-2006, 11:59) CITAT (silos @ 17-02-2006, 11:36) Hmmm, nu måste jag ändå protestera Inte mot Reserv, som är allas vår go´e vän, men nog är det bättre att vara Ordinarie änr reserv?  Jag vet förresten varför han har nicknamnet Reserv, men säger abselut ingenting!!! Denne reserv är jo en alldeles äkta Ordinarie;det tror jag i alla fall
Eva i Skåne
17-02-2006, 12:43
Okej då
CITAT (Eva i Skåne @ 17-02-2006, 11:59) CITAT (silos @ 17-02-2006, 11:36) Hmmm, nu måste jag ändå protestera Inte mot Reserv, som är allas vår go´e vän, men nog är det bättre att vara Ordinarie änr reserv?  hade vi inte en ordinarie, som var MYCKET otrevlig och elak här DÅ föredrar jag en reserv....
CITAT (pejori @ 17-02-2006, 13:57) Jo, det var en felstavad ordinarie som hette ordenarie Håller med. Jag föredrar en reserv.
CITAT (AnitaGg @ 17-02-2006, 14:24) CITAT (pejori @ 17-02-2006, 13:57) hade vi inte en ordinarie, som var MYCKET otrevlig och elak här  :o DÅ föredrar jag en reserv....  :lol: Jo, det var en felstavad ordinarie som hette ordenarie Håller med. Jag föredrar en reserv. Det är det jag säger: En gång Reserv=alltid Reserv och utan Reserv;det går absolut inte!!!
CITAT (AnitaGg @ 17-02-2006, 09:47) Det mest orättvisa med livet är att det slutar med döden. Det borde vara tvärtom i stället. Man borde dö först, så var det avklarat. Sen bor man på ett ålderdomshem. Man blir utsparkad för att man är för frisk, hämtar ut pensionen och när man börjar arbeta får man en guldklocka första dagen. Man jobbar i 40 år tills man är ung nog att njuta av pensionen. Dricka sprit och partaja och så är det tid för högskolan. Sen är det dags för småskolan, att bli en liten unge och leka utan att behöva ta ansvar. Sedan blir man baby och tillbringar de sista nio månaderna i spa med lyx som centralvärme och matleverans. Sen slutar det med en orgasm!   den var hur bra som helst!!!
CITAT (Betty @ 17-02-2006, 16:02) CITAT (AnitaGg @ 17-02-2006, 09:47) Det mest orättvisa med livet är att det slutar med döden. Det borde vara tvärtom i stället. Man borde dö först, så var det avklarat. Sen bor man på ett ålderdomshem. Man blir utsparkad för att man är för frisk, hämtar ut pensionen och när man börjar arbeta får man en guldklocka första dagen. Man jobbar i 40 år tills man är ung nog att njuta av pensionen. Dricka sprit och partaja och så är det tid för högskolan. Sen är det dags för småskolan, att bli en liten unge och leka utan att behöva ta ansvar. Sedan blir man baby och tillbringar de sista nio månaderna i spa med lyx som centralvärme och matleverans. Sen slutar det med en orgasm!  :)  den var hur bra som helst!!!  Vem upplever den orgasmen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|