silos
För en stund sedan drack jag upp kaffet och kände att någonting var munen på mig som inte skulle vara därinne ohmy.gif
Det var en liten röd garn bit som had hamnat i kaffemuggen biggrin.gif
Har ingen aaning om hur den hamnade där tongue.gif
Jag hittar garnbitar på alla möjliga ställen till och med i vovvarnas mungipr hänger det då och då garnbitar;de vill kanske hjälpa till då jag tillverkar dockor ohmy.gif biggrin.gif laugh.gif
Gillan
CITAT (silos @ 17-02-2006, 11:42)
För en stund sedan drack jag upp kaffet och kände att någonting var munen på mig som inte skulle vara därinne ohmy.gif
Jag hittar garnbitar på alla möjliga ställen till och med i vovvarnas mungipr hänger det då och då garnbitar;de vill kanske hjälpa till då jag tillverkar dockor ohmy.gif biggrin.gif laugh.gif

Ja,ja, ....jag har förstått att du är som du är...
Och du är störtskön wub.gif . Och dina hundar med såklart ohmy.gif
Eftersom dom står ut med dig. laugh.gif

Men till lite mera allvarliga frågor?:- Hur långt är det
mellan Strängnäs och Uppsala? Har lite funderingar
på att stjälpa av lite "ingredienser" till dig, nästa
gång jag hälsar på min bror. Men, du! Bara om du
bjuder på lunch wub.gif

/Gillan
silos
CITAT (Evgeni @ 17-02-2006, 11:48)
CITAT (silos @ 17-02-2006, 11:42)
Jag hittar garnbitar på alla möjliga ställen till och med i vovvarnas mungipr hänger det då och då garnbitar;de vill kanske hjälpa till då jag tillverkar dockor ohmy.gif  :D  :lol:

Ja,ja, ....jag har förstått att du är som du är...
Och du är störtskön wub.gif . Och dina hundar med såklart ohmy.gif
Eftersom dom står ut med dig. laugh.gif

Men till lite mera allvarliga frågor?:- Hur långt är det
mellan Strängnäs och Uppsala? Har lite funderingar
på att stjälpa av lite "ingredienser" till dig, nästa
gång jag hälsar på min bror. Men, du! Bara om du
bjuder på lunch wub.gif

/Gillan

VAD ROOOOLIGT!!!! Du ÄR VÄLKOMMEN smile.gif wub.gif smile.gif
Jag tror att det går direktbuss mellan Uppsala och Strängnäs.
Fastän du åker väl bil!?

Säg bara till i good tid före så att jag hinner laga till lunchhen biggrin.gif
netaave
Garnrester i kaffet!
Dags att städa?
silos
CITAT (netaave @ 17-02-2006, 16:08)
Garnrester i kaffet!
Dags att städa?

HI hihi biggrin.gif DET har jag inte tid med då jag skapar tongue.gif
kristerh
Men Silos är det inte farligt för hundar att äta garntrådar wink.gif har för mig att de kan trassla in sig i tarmarna wink.gif
krister
silos
CITAT (kristerh @ 17-02-2006, 16:37)
Men Silos är det inte farligt för hundar att äta garntrådar wink.gif har för mig att de kan trassla in sig i tarmarna wink.gif
krister

Det tror jag med och jag försöker verkligen alltid vara noga med att inget hamnar på golvet men men, då och då händer det ändå.
Kathy
Nejnejnejnejnejnej Silos.......inte krydda kaffet med garnbitar. laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
silos
CITAT (Scrollan @ 17-02-2006, 17:10)
Nejnejnejnejnejnej Silos.......inte krydda kaffet med garnbitar. laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif

Det som smakade såååå spännande ohmy.gif och jag som ville hitta på någonting att göra kaffet godare wacko.gif

Tänk hur det skulle skrivas i tidningar:Idag kryddar Solis sin kaffe med lila glittrande garn men hennes favorit är den oranga mohairgarnet för enligt henne smakar kaffet som en ljuvlig men ändå stark "urkaffe" hämtad från hennes djuuuupa inside där hon har enorma förråd av alla det slag som man inte ens kan fantisera om;denna "vanliga" gumma biggrin.gif laugh.gif tongue.gif smile.gif biggrin.gif
Kalinsi
Peppar peppar så är våra hundar inte så intresserade av att smaska i sig
saker. Joo förresten, harskit gillar de att äta ute wink.gif
pejori
tänk om jag vetat att du bodde i Strängnäs, när jag var där förra året smile.gif smile.gif
du kunde jag fickat hos dej och sluppit sträckköra Göteborg-Strängnäs tur och retur smile.gif smile.gif

jag var rätt så seg när jag kom hem. laugh.gif laugh.gif
silos
CITAT (pejori @ 17-02-2006, 21:42)
tänk om jag vetat att du bodde i Strängnäs, när jag var där förra året smile.gif smile.gif
du kunde jag fickat hos dej och sluppit sträckköra Göteborg-Strängnäs tur och retur smile.gif smile.gif

Du hade varit sååå välkommen såå smile.gif wub.gif smile.gif
silos
I början av 70 talet så råkade jag ha sönder en termometer och under natten drack jag saft ur glaset som var på golvet och jag såg att det fanns kvick silver på botten av det tomma glaset ohmy.gif
En annan gång råkade jag göra saft av diskmedel wacko.gif
Ytterligare en gång drack jag ur en ölburk som folk hade fimpat i wacko.gif

Vad gör man inte när törsten kommer akut tongue.gif
cyberspy
Haha! laugh.gif Men Silo, du får vara rädd om dej! Kvicksilver är inget att leka med.
Jag har en kompis som heter Bosse. Han råkade också dricka ur en ölburk full av fimpar. Han får heta Bofimpen numera. rolleyes.gif

cyberspy
Kalinsi
CITAT (pejori @ 17-02-2006, 21:42)

Men åh så synd,
det hade varit jättesjoj att träffa dig smile.gif
Gillan
Jaha, och frågan kvarstår?
Hur långt är det mellan E-tuna och Uppsala tongue.gif
Med, eller utan buss är jag inte så intresserad av.
Är det Ok, om jag talar om när jag kommer,så där en
vecka innan. Jag är ju en väldigt spontan människa jag,
så för mig är det ganska mycket wub.gif . Jag menar,
jag kan ju bestämma mig idag, att jag ska åka imorgon,
osv wub.gif

/Gillan
silos
Det räcker med att du säger till en dag före d.v.s under förmiddagen;jag är för det mesta hemma smile.gif

Jag tror att det tar cirka en timme och en kvart från Stockholm hit och att det är 120 kilometer hit från Stockholm.

Som du vet är jag spontan med biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon