amaira
Kanske dumt att starta en ny tråd, men de långa trådarna blir så "ohanterliga" för mig efter ett tag ...

Lars-Olof Arvids
Turdus merula, adult hane! wub.gif

Olle
pejori
klart du ska öppna fler trådar smile.gif smile.gif
man KAN inte ha en tre år gammal tråd,med 50.000 bilder att leta i, även om nu någon vill det. wub.gif
Anki på Öland
CITAT (amaira @ 17-02-2006, 15:42)

Har en likadan vid min fågelbuske som är så himla orädd. Han kommer fram och sätter sig alldeles bredvid mig när jag kommer ut för att fylla på med ny mat på morgonen. Han tittar på mig och vickar på huvudet när jag pratar med honom.
Är det honorna som är lite större och mattare i färgen och inte har den där oranga näbben??
Anki
amaira
Honorna har inte gul näbb, men det har inte heller årsungarna.
Honor är lite ljusare och har lite rödbrunt på bröstet.
Inga från Närke
Gör inget amaira att du startar en ny tråd med fåglar. Det som gör trådarna såååååå långa är att många envisas med att citera med bilden, kan vara jobbigt för dem som endast har modem så tänk på det alla.

Bilden räcker med att visas en gång och vill man berömma så kan man i citeringen ta bort bilden. Underlättade lite och tråden blev inte så lång.

Det gäller alla trådar med bilder. Jag har påtalat detta några gånger på olika ställen men tyvärr så uppfattas jag då som en polis men det är för att underlätta för de som har modem och att trådarna inte blir så långa. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon