Jag får inte heller upp sidan, men problemet är löst!
Hämtade min syster från tåget i Uppsala, för att vi skulle passa på och storhandla samtidigt. Hon kläckte idén att man kan köpa en ram och trådback ur Elfas system. Jag visste inte att man kunde köpa hjul till dem men det kan man! Så åkte vi till bauhaus och kollade. Ve och fasa! Den hade kostat 600:- i Elfa... Lite väl dyrt... så kom vi på att Bejer har något liknade system som är något billigare. Det hade gått på 450:-. Fortfarande i det högsta laget, iallafall just nu när vi fått anlita städhjälp för 1500/mån. (Min man är sjuk sedan jul och kan inte göra allt det han brukar och jag klarar inte hela hushållet ensam).
Så kom vi på att Rusta säljer något liknande så då bar det iväg dit, tur att alla dessa varuhus ligger vid samma område i Uppsala... I vilket fall fanns det där. Korgen var lite väl grund tyckte jag men tänkte att det går nog ändå. Några hjul hade dom inte så vi fick åka tillbaka till Bejer och köpa dem där, det systemet hade billigare hjul än elfa. Denna lösning gick på 250:-!!! Och korgen var aldeles lagom grund för en tvätt från maskin!

Så nu behövs det bara att bostadsanpassningen går igenom och jag får tvättmaskinen upphöjd och tumlaren brevid istället för på så är tvättstugan en baggis för mig!