Full version: Nu är det kört!
ewa zon 3
Jelittokatalogen med perenner vilken dröm! Tack Kerstin, för jag tror det var du som tipsade om den. Frösåddsanvisningar på svenska också, inte så dumt. Men hur ska jag klara mig från att beställa ännu fler fröer, det är frågan. Har inte plats men... Kanske kan jag så perenner under sommaren för utplantering i höst.
Eller är det en dålig idé? unsure.gif

Beställ katalogen gratis ändå, jättefin och bra.
Jelittokatalog

/Ewa
kerstin z5-6
Kul att du gillade den .
Du kan ju beställa nu -fröna brukar komma inom 2v så och ställa ut rubbet -sen kan du ta hand om dem i vår -
men så på sommaren brukar ibland ge för små plantor när hösten kommer-och sen blir man ju väldigt bunden hela sommaren av småplant om man sår först i juni.
Dessutom får du problem med de som ska kylas
men som sagt beställer du nu och sår o ställer ut- är det väl ganska perfekt tid laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Elisabeth P
Tog det lång tid för dig att få din katalog.
Jag skickade efter en när det var på tal här för ett par veckor sedan, men den har fortfarande inte kommit sad.gif . Funderar på om något blev fel och jag ska göra ett nytt försök. Jag är ju inte så bra på engelska, men jag skrev ett meddelande till dem./ Lisa
kerstin z5-6
Stöt på de har högsäsong , men det kan vara bra att påminna -sänd ditt mail igen
ewa zon 3
CITAT (kerstin z5-6 @ 18-02-2006, 13:22)
men som sagt beställer du nu och sår o ställer ut- är det väl ganska perfekt tid  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Jaha så du menar att jag inte kan skylla på att det inte finns plats inne laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det var väl en dålig ursäkt. Jag ger upp det finns ingen återvändo när man väl kommit igång tongue.gif

/Ewa
ewa zon 3
CITAT (Lisa:) @ 18-02-2006, 13:29)
Tog det lång tid för dig att få din katalog.
Jag skickade efter en när det var på tal här för ett par veckor sedan, men den har fortfarande inte kommit sad.gif . Funderar på om något blev fel och jag ska göra ett nytt försök. Jag är ju inte så bra på engelska, men jag skrev ett meddelande till dem./ Lisa

Beställ igen. Det gjorde jag och då kom den 2 dagar senare smile.gif

/Ewa
kerstin z5-6
Nej -så lätt kommer man inte undan smile.gif
Fast det kommer ju en säsong nästa vår -om du tror du kan vänta till dess -hehe biggrin.gif
Elisabeth P
Okej, jag skickade ett nytt mail till dem så nu är det bra att hoppas att jag snart får den rolleyes.gif / Lisa
ewa zon 3
Hoppas det går bra den här gången för katalogen är som jag redan sagt värd att vänta på smile.gif Lite varning kanske för mega-habegär laugh.gif laugh.gif laugh.gif

/Ewa
Elisabeth P
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif /Lisa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon