Full version: Kommer ihåg
ingrid fuxwall
Första gången jag var medlem här, någon gång 2000 - då fanns inte något småprat men en massa proffshjälp när det gällde trädgård.

När fick forumet den utformning som det har idag?

ingrid som var borta i många år
Inga från Närke
Slutet på 2004 tror jag men är inte helt säker.
Varför? Jo det blev för mycket annat prat på Småprat trädgårdsrelaterat så därför skapades en ny avdelning.
cic
CITAT (ingrid fuxwall @ 18-02-2006, 23:41)
Första gången jag var medlem här, någon gång 2000 - då fanns inte något småprat men en massa proffshjälp när det gällde trädgård.

Om du inte vill ha nåt småprat, utan bara trädgård/odling/krukväxter kan du testa att gå in på grönasidan.se Gröna rum för alla.
netaave
CITAT (ingrid fuxwall @ 18-02-2006, 23:41)

Det finns väl kvar fortfarande, men är uppdelat i undergrupper.
Ingenstans kan man få så proffsig hjälp som här vare sig det gäller trädgård krukväxter eller annat odlingsbart.
ninnisky
CITAT (netaave @ 19-02-2006, 17:47)
Ingenstans kan man få så proffsig hjälp som här vare sig det gäller trädgård krukväxter eller annat odlingsbart.

JUST PRECIS biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Ger mig inte en tum laugh.gif laugh.gif
ingrid fuxwall
Var det någon som fick för sig att jag inte tyckte kunskapen var lika gedigen här numera ? ohmy.gif

Så menade jag inte alls, snarare tvärtom - nu kan man ju få hjälp med allt i vardagen wub.gif

ingrid
Snöflinga
Just precis laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon