silos
Tänk att jag vet att det är SÖNDAG idag tongue.gif och det har jag vetat sen klockan 02:45 biggrin.gif
Jag satt sååå länge och höll på att skapa Einari dockan och hade kunnat vara vaken hela naten men var tvungen att lägga mig eftersom vovvarna ville det tongue.gif
silos
Yhyyyy ohmy.gif Nu måste jag sluta att starta nya tråd eftersom jag ser att var och vartannat är silos tråd wacko.gif biggrin.gif laugh.gif
Inga från Närke
Du kan väl starta en som bara heter Silos och fortsätta i dem fast med olika ämnen som du vill dryfta eller berätta.

Näkemin
silos
CITAT (Inga från Närke @ 19-02-2006, 16:51)
Du kan väl starta en som bara heter Silos och fortsätta i dem fast med olika ämnen som du vill dryfta eller berätta.

Näkemin

Tidigare gjorde jag detta smile.gif Näkemiin smile.gif
ingrid fuxwall
Tror att det finns fler än jag som vill ta del av din vardag så starta du en ny och egen tråd men låt den inte bli mer än kanske tre sidor, blir den längre är den för jobbig att läsa.

ingrid som också vet att de är söndag och vet du vad! Jag vet även vad det är för dag i morgon! De du!
silos
Just nu känner jag att jag inte orkar skriva alls sad.gif
Jag går till Dockverkstaden istället smile.gif
pejori
CITAT (silos @ 19-02-2006, 16:49)
Yhyyyy ohmy.gif Nu måste jag sluta att starta nya tråd eftersom jag ser att var och vartannat är silos tråd wacko.gif biggrin.gif laugh.gif

favorit i repris laugh.gif laugh.gif laugh.gif
började tro att jag såg dubbelt ett tag, men det var bara du som pratade förstår jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif
silos
CITAT (pejori @ 19-02-2006, 19:43)
CITAT (silos @ 19-02-2006, 16:49)
Yhyyyy ohmy.gif Nu måste jag sluta att starta nya tråd eftersom jag ser att var och vartannat är silos tråd wacko.gif  :D  :lol:

favorit i repris laugh.gif laugh.gif laugh.gif
började tro att jag såg dubbelt ett tag, men det var bara du som pratade förstår jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det kommer INTE att upprepas;jag lovar biggrin.gif
Jag skall vara sååå sparsam med mina ord och skriverier tongue.gif (om det nu är möjligt) biggrin.gif
silos
VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG DÅ ohmy.gif
Lady Hamilton
laugh.gif JO DET ÄR MÅNDAG!
pejori
CITAT (silos @ 20-02-2006, 00:29)
Jag skall vara sååå sparsam med mina ord och skriverier tongue.gif (om det nu är möjligt) biggrin.gif

ÄH....jag skojade bara lite med dej ju laugh.gif laugh.gif
prata på du...då har jag något att läsa laugh.gif laugh.gif
silos
CITAT (Hamilton @ 20-02-2006, 10:24)
laugh.gif JO DET ÄR MÅNDAG!

Är du alldeles säker ohmy.gif
Det var faktiskt söndagskännsla i luften då jag gick ut med vovvarna vid 9 tiden:det var sååå tyst och inte ens bilister var i farten.
silos
CITAT (pejori @ 20-02-2006, 10:27)
CITAT (silos @ 20-02-2006, 00:29)

ÄH....jag skojade bara lite med dej ju laugh.gif laugh.gif
prata på du...då har jag något att läsa laugh.gif laugh.gif

Du trodde väl aldrig att jag tog dig på allvar biggrin.gif hi hi ;som att jag babblerskan skulle kunna vara sparsam med orden ohmy.gif
pejori
du pratar i smönen också va? laugh.gif laugh.gif
fast om någon dag lär du inte ha tid att prata på ett tag.
ville du ha tyger också? smile.gif
silos
CITAT (pejori @ 20-02-2006, 10:30)
du pratar i smönen också va? laugh.gif laugh.gif
fast om någon dag lär du inte ha tid att prata på ett tag.
ville du ha tyger också? smile.gif

Jaaa tack för tyger biggrin.gif smile.gif wub.gif
pejori
det får bli ett nytt paket med det laugh.gif laugh.gif laugh.gif
garnpaketet blev en boll nästan så det är tejpat på alla håll. laugh.gif laugh.gif
men jag glömde lägga i "sakerna" till wodoo- dockan laugh.gif laugh.gif
nu är det på väg ialla fall biggrin.gif biggrin.gif
silos
Och så är det TISDAG tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon