Sidor: 1, 2
Alexander-VG-zon3
skåne har väl ingen zon noll . skåne har väl bara till 1 och sen är danmark noll .
å vad jag lägntar till tjälen går ur marken så ska jag plantera wub.gif wub.gif
Evin
Jag med....
Jag hoppas att jag hinner med massor i år....
och att hunden inte äter upp mina växter jag planterar....
Alexander-VG-zon3
hunen det är ju inte bra wub.gif wub.gif
själv så får jag ha det mesta i krukor för pappa säger ni till att plantera i marken så det får bli ute växter i krukor . sen även så har jag en anna trädgård som jag får plantera i men ändå inte samma sak som hemma men det är alltid nåt
Evin
Haha pappor kan vara envisa ibland och inte förstå sitt eget bästa....
Min var likadan....han gillade inte att jag formklippte hans buskar....
Du får flytta hemifrån så du kan göra vad du vill...eller kanske få en egen hörna av trädgården som du kan sköta själv...
(inte för att mina barn skulle få det....då får jag ha flyttat till större trädgård)

Snygg djungel du har i ditt rum....smile.gif hur gör du när du tittar ut? wink.gif
Alexander-VG-zon3
jo jag får trycka upp mina krukor vid uppfarten där han ser dom minst .
han fick spel en gång när jag planterade en sommarblomma så jag fick trycka den i en kruka fast den har frosten tagit nu men men wub.gif wub.gif jag lägntar nåt inormt efter en gen trdägråd tongue.gif tongue.gif
se ut unsure.gif unsure.gif går det biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
hahaha det går men sen är det ju hur mycket man ser av det ute laugh.gif biggrin.gif
et är värre nu wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon