Full version: Nya avdelningar
Berith
Jag var bara tvungen att leta rätt på den gamla diskussionen
om vad vi tyckte om nya avdelningar och underrubriker i höstas.
Ja jösses! Så tyckte vi då och så tycker vi nu. biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif
Betty
Citerar mej själv från 1/12 -02:

" Jag tycker INTE att vi ska ha fler avdelningar, det blir bara rörigt! Tycker att det räcker bra med dem vi har nu! Det är nog mycket klickande ändå... "

Tror inte att jag är den enda som tyckte att det var mycket att klicka omkring i så där i början. Jag jämför då med det gamla forumet.
Nu har vi haft ett halvår på oss att bekanta oss med det här nya och åtminstonde jag som inte är så dator-van och inte heller har nån "forumrutin" sen tidigare känner mej redo för en/två avdelningar till.
"Man är väl inte sämre än att man kan ändra sej!" tongue.gif

Passar samtidigt på att citera Eva Swahn från 3/12 -02:

Kanske skulle en avdelning för TRÄDGÅRDSANLÄGGNING vara bra. Där man kan ta upp sånt som trädgårdsplanering, göra terrass, snickra rosenbåge, lägga plattor, dränering, bygga trappa, flytta gångar, sköta stenmur, putsa tegel och så vidare.
Det är ju ingenting som normala människor gör så här års men vänta bara till våren gör sig påmind!

Varför inte TVÅ nya avdelningar!!!
Medicinalväxter och Trädgårdsanläggning
VUB
biggrin.gif JA, varför inte??? de båda är väldigt tilltalande och med tanke på hur många som är ute på forumsidan me blandad erfarenhet så är det bara intressant o få¨dela med sej av den kunskap som finns... tycker jag som har en förhoppning om att forma trädgården till en lummig oas/ Ullagumman
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon