Full version: Influensa
rabalder
Hej! är det ngn mera det är synd om?
Jag tycker lite synd om mig själv. Jag har haft hög feber i tre dagar nu nästan 40C idag har febern börjat gå ner som tur är. Jag hostar och har haft ont i magen också. Vår lilla tjej, hostar lite också, men som tur är är det ingen annan i familjen som drabbats.Mina söta katter har hjälp till att hålla värmen i sängen!
Varma hälsningar från sjuksängen!
Irene_L
Vilken tur att febern har börjat att gå ner. Hoppas att du snart mår bättre rolleyes.gif
Krya på dig- hälsningar från
Irene
Snöflinga
Stackars dej sad.gif Inte roligt att ligga däckad och utslagen.... Hoppas du har någon som servar dej huh.gif Tur i oturen att du ändå har levande värmedynor tongue.gif
Lady Hamilton
Krya på dig wub.gif
Jag har "peppar" "peppar" klarat mig över 1 år nu..................
mamamaggan
Krya på dig! wub.gif

Skönt med katter i sängen ibland.
rabalder
Tack allesammans!!
Min man pysslar om mig. Nu är han och köper kinamat. Ska bli gått att äta nu. Hoppas att ni slipper detta!
trevlig kväll hls Åsa!
Tesa
Bara liiite synd om mig då...hostar och snörvlar och har bomull i huvvet....alldeles tröttoch matt men nästan ingen feber...i 4 dar nu...men,men...det kunde varit värre..
Krya på dig..
Reserv
Jag är just frisk efter influensan, fast lungorna är nog inte riktigt okay ännu. jag vet inte hur länge jag har haft det, men nog är det väl en par tre veckor ändå? unsure.gif Hoppas din bara är en enkel släng av den, krya på dig och utnyttja all hjälp och uppassning du kan få nu rolleyes.gif wub.gif
Liselotte i zon 3
ohmy.gif Å stackars er.

Nu är det ju inte bättre än att hela min familj på fem personer från min man, jag själv och våra tre döttrar ( 3,8,10) har åkt på influensan. sad.gif

Men nu är det ju så att är man mamma så är man "host host snörvel snörver" och då får man inte vara sjuk...iallafall inte här hemma det är bara att fixa och pyssla om de andra.

unsure.gif men jag tycker nog lite synd om mig själv iallafall, är det okej att göra det??

Liselotte i zon 3
Rossi
Krya på dig Rabalder! Jag har just varit hemma från jobbet i en hel vecka. Ska jobba imorgon.

Jag hade drygt 39 graders feber i 3-4 dagar, ont i halsen, slemmig, förkyld etc. Jag hade ingen aptit heller och kunde inte äta särskilt mycket på flera dagar. Fortfarande finns det vissa saker jag bara inte kan äta. Eftersom jag inte hade någon värk i kroppen så tror jag inte att det är influensa jag har haft utan bara en kraftig förkylning med feber. Min man har haft (eller har för han är fortfarande sjuk) samma sak. Jag har haft influensa en gång och har man väl den så behöver man inte tvivla på det .... Då finns det inget att ta fel på.
Fialotta
Det är synd om er som är sjuka...inte ett dugg kul...peppar, peppar så har jag klarat mig ännu i alla fall...Krya på er wub.gif
ninnisky
Mig är det snart inte synd om alls wub.gif förkylningen har nästan släppt nu efter 2 veckor - ryggen är bättre - och det magonda har också gett sig - och sen har jag varit en kortkort vända tillgymmet biggrin.gif biggrin.gif
silos
Kryapådig och här kommer massor av styrkekramar wub.gif wub.gif wub.gif
*Felix matte*
Fy så trist att råka ut för influensa sad.gif
Skickar massor av Krya på dig kramar wub.gif
Liselotte i zon 3
wub.gif Tänk va ..... vilka underbara människor det finns ....och naturligtvis finns NI här på odla.nu. wub.gif

Nu känns det faktiskt lite bättre, om inte annat så får man väl ta sig en liten J.....l av något slag så blir det iallafall roligare att vara sjuk eller hur. wink.gif

Liselotte i zon 3
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon