Floppy
Ludde rusar in till vardagsrummet så fort reklamen för 'Bambi' visas...
Sen står han där och lutar på huvudet och kikar tills den är slut och går där ifrån...

Någon mer som har en hund som gör så??? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Fenja
Jag hade en gammal goldenhane som alltid tittade på tv en stund på kvällen!! Han gillade naturprogram bäst biggrin.gif
Mvh
Fenja
ingrid fuxwall
Mina hundar är inte speciellt intresserade men tittar ibland.

ingrid
Margith
Vår hund tittar gärna på TV. Men det ska vara "riktiga" djur, så Animal-Planet är favorit-kanalen! Och det har ingen betydelse om det är fjärilar eller ormar eller tigrar eller elefanter, allt är lika spännande biggrin.gif
De 5 hundar, av samma ras, som vi haft före den här (de är alltså i hund-himlen) har aldrig brytt sig om TV:n.
Reklam-snuttar med katter eller springande, skällande hundar uppskattas inte hos oss, då välter han nästan TV:n, annars sitter han snällt och tittar, med nosen 0,5 cm från TV-rutan wub.gif
pejori
mina tittar också... smile.gif smile.gif
gärna på vet. program... wub.gif
när djuren försvinner ur bild, kollar dom bakom TV-n om dom kommer ut den vägen laugh.gif laugh.gif
även katten tittar på TV wub.gif
Floppy
Jo Ludde gillar också när det är riktiga djur på tv...men jag har aldrig sett att han gillar tecknat...

Ludde kutar också bakom tv för å kika efter diverse djur som försvunnit ur tv....

Djur är ju för roliga... laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
Klematis
Min gamla katt gillade oxå att se på tv. Främst om det var levande djur som rörde sig och gjorde ljud.
Whiskuchi
En kompis hade en Silky Terrier som älskade Lejonkungen wub.gif
Jag har filmen Kitty Show: The Birds till mina katter, de kikar lite ibland wink.gif
morellen
vår hund fattar inte alls det där med TV. Han skäller lite ibland om det är någon hund på TVn som låter "farlig" men bilderna reagerar han inte alls på. Han fattar inte att det finns nått i akvarierna heller....
Men katten gillar akvarierna och kan fastna framför TVn om det är nått bra naturprogram eller nått som rör sig skojjigt... (för att inte tala om när jag spelade heroes på datorn - då satt han på helspänn och skulle kolla vad som rörde sig - var tom uppe på tangentbordet och klev)
silos
Mina vovvar tittar för det mesta på mig, men då och då kan de kolla på TV.
stennie
CITAT (silos @ 26-02-2006, 09:30)
Mina vovvar tittar för det mesta på mig, men då och då kan de kolla på TV.

laugh.gif Tiny sitter framför Tv'n och tittar på oss, och då kan inte vi se tv'n tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon