Full version: Rådjur
Klematis
Gissa om jag hade det trevligt i eftermidags. Tittade ut och såg först ett rådjur precis utanför fönstret sedan kom det 4 till som var ca 10 m från mig där jag stog i fönstret. tror att det var 3 stora och 2 små. Ingen med horn. Underbart fina djur! Ringde min gubbe som jaktar och retade honom.
Inga från Närke
Har du det som husdjur är det inte ett vilt djur rolleyes.gif biggrin.gif
Kathy
CITAT (Inga från Närke @ 21-02-2006, 18:19)
Har du det som husdjur är det inte ett vilt djur rolleyes.gif biggrin.gif

Tjaaa.......rådjuren stod ju precis intill husknuten. tongue.gif
Klematis
Aj Aj var det fel länk?? (ville bara berätta för er djurvänner om en fin upplevelse).
Kathy
CITAT (Klematis @ 21-02-2006, 18:18)
Gissa om jag hade det trevligt i eftermidags. Tittade ut och såg först ett rådjur precis utanför fönstret sedan kom det 4 till som var ca 10 m från mig där jag stog i fönstret. tror att det var 3 stora och 2 små. Ingen med horn. Underbart fina djur! Ringde min gubbe som jaktar och retade honom.

Åh....du hann inte med att ta några foton? wub.gif
Klematis
Min son tog några med mobilen ska se om de blev bra så. De är så fina att se på även om de stog och smaskade på min rododendro.
pejori
CITAT (Klematis @ 21-02-2006, 18:28)
Aj Aj var det fel länk?? (ville bara berätta för er djurvänner om en fin upplevelse).

shit happends...ingen fara på taket wub.gif wub.gif
Kitti
Redigerat
Kitti
Vi har matat "våra" rådjur sedan i höstas och har haft mest 11 st (!) som mest vid matstället samtidigt! Vi köper hästfoder och äpplen till dem. Vi har även fasaner, ekorrar, harar och givetvis fåglar av alla de slag.
Jag lyckas inte få fram bilderna på rådjuren från mitt album, de ligger under "Vilda djur". Kan någon hjälpa mig, Fenja var så snäll och gjorde det åt mig tidigare när det handlade om min katt. Tack på förhand!
Inga från Närke
CITAT (Kitti @ 21-02-2006, 22:27)
Jag lyckas inte få fram bilderna på rådjuren från mitt album, de ligger under "Vilda djur". Kan någon hjälpa mig, Fenja var så snäll och gjorde det åt mig tidigare när det handlade om min katt. Tack på förhand!

Hej Kitti
Jag är inte Fenja men dina bilder finns under denna tråden

http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...3631aa4ce8ed22e sidan 4
yenny
Vi har matat "våra" rådjur sedan i höstas och har haft mest 11 st (!) som mest vid matstället samtidigt! Vi köper hästfoder och äpplen till dem. Vi har även fasaner, ekorrar, harar och givetvis fåglar av alla de slag.

Varsegod wub.gif

Kitti
Ett JÄTTETACK Yenny! rolleyes.gif
pejori
underbart att få se så många smile.gif smile.gif smile.gif
härliga trädgårdsmarodörer det där wub.gif
Inga från Närke
CITAT (yenny @ 22-02-2006, 06:07)
Tack på förhand!

Varsegod wub.gif

Såg du inte att jag lagt in bilderna under rätt tråd redan den 21/2. smile.gif
yenny
CITAT (Inga från Närke @ 23-02-2006, 18:17)
CITAT (yenny @ 22-02-2006, 06:07)
Tack på förhand!

Varsegod wub.gif

Såg du inte att jag lagt in bilderna under rätt tråd redan den 21/2. smile.gif

Nä.. jag såg inga bilder jag blink.gif så jag hjälpte till wub.gif
Inga från Närke
Bra då kom de ut i etern riktigt laugh.gif både här och i vilda djur.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon