estet
Här är våran favoritsväng när vi är ute och går. Det går ett fint skoterspår bakom tomten som är kuperat och väldigt varierande i naturen.
Lagomt lång och lite skotertrafik. Skönt med solen som börjat värma en aning!

Den här höjden går man liksom runt. Avverkat på sluttningen med massor av viltspår. Hare, räv och rådjur.

Nu har jag i princip bara vänt mej om och fotat in i "gammelskogen" där det är väldigt orört, mörkt och stillsamt.

Här ser man tydligare skogskanten eller i detta fall är det som en vägg.

Här har vi just passerat en liten bro över en bäck och man kan ana solen längre fram där en bilväg kommer. Här var det så skumt att blixten aktiverades.

smile.gif
amaira
Vad fint! Tack för promenaden! wub.gif

Ja, "blixten" syns - reflexerna lyser biggrin.gif .
*Felix matte*
Fina bilder wub.gif påminner om "vår skog" fast träden här är miniatyrer mot för hos dig tongue.gif
estet
Har aldrig varit till Kiruna faktiskt...

Längst norrut jag har varit är Ritsem fjällstation. Där var vi en helg och körde skoter å där var det inte mycket träd alls förutom i nån dalgång.

Otroligt vackert i detta väglösa land. smile.gif
AnitaO
Vilken härlig promenadstig.
Där skulle nog mina hundar trivas att skutta runt smile.gif
estet
När du säger det så är det faktiskt mycket hundspår efter leden...Man kan se då de har gjort "utfall" i djupsnön och rejsat runt:)

Var och gick där nyss och det är mer skid- och promenadspår än skoterspår.
Ingen skoter har kört där sen i söndags då jag gick där sist så det är verkligen tyst och stilla. smile.gif Inte för att jag har nåt emot skotrar är ju själv en skoterfåne! laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon