AnnammA
Jag sitter här med ett reklamutskick från Bakker, att man GRATIS kan beställa hem deras trädgårdskatalog, och i samband med detta finns det två liljeerbjudande: ett paket om 8 liljor för 59:-, och ett paket om 16 liljor för 69:-. Där står inte ett dugg om att man måste betala porto för liljorna, utan portot betalt står det med liten text, men det kan ju också betyda att portot på best.kupongen är betald, eller?
Jag har aldrig köpt ngt från Bakker - tycker bilderna på deras produkter är för glassiga&färgglada, men det var ju billigt för liljorna, eller? Ngn med erfarenhet av Bakkers försäljningsteknik, Tack!

Hälsn
AnnA
Lady Hamilton
Bakker tar nog 59:- i porto + ev. transport försäkring 4-5 kr
I övrigt så anses det inte vara ett seriöst företag av många...............
Men du gör som du vill du har 50/50 att det blir bra.
AnnammA
CITAT (Hamilton @ 22-02-2006, 17:06)
Bakker tar nog 59:- i porto + ev. transport försäkring 4-5 kr
I övrigt så anses det inte vara ett seriöst företag av många...............
Men du gör som du vill du har 50/50 att det blir bra.

Jo, jag vet att de luktar lite räv om Bakker, därför min tvekan...

hälsn
AnnA
Allis
Köp inte! jag handlade för flera hundra ett år, knölar lökar vette sjutton allt ,men det ar bara tulpanerna som kom upp. jag var så besviken , så jag säger aldrig mer mad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon