Full version: GULD!
*Felix matte*
Tjejerna gjorde det i Curling. wub.gif
Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!
AnitaO
Jisses vilken nervpärs !!!
*Felix matte*
CITAT (AnitaGg @ 23-02-2006, 20:58)
Jisses vilken nervpärs !!!

Puh.. *torkar svetten*.. men vilken sista sten ohmy.gif biggrin.gif biggrin.gif

Samtidigt minns jag när Umeåtjejerna blev Världsmästare för några år sedan...
När de kom hem så fanns bara lilla ortstidningen och tog emot dem.. plus anhöriga förståss. Trist var det då sad.gif
Gillan
Förlåt att jag Grattar på två ställen, men jag letade
ju efter den " gamla" tråden först wub.gif

Grattis igen till Curlingtjejerna smile.gif

/Gilan
LadyG
Puh..! ohmy.gif wub.gif

Så otroligt duktigt!
netaave
Fy farao jag fixar inte sådan här nervspänning!
*Felix matte*
CITAT (netaave @ 23-02-2006, 21:10)
Fy farao jag fixar inte sådan här nervspänning!

Inte jag heller eg... blöta handflator och pulsen uppe i 120 -130
mayababy
dom höll oss verkligen i spänning till sista stenen!! Inte en hel nagel kvar här!!! Hurra, hurra vad stolt jag är för tjejerna!!! wub.gif
Snöflinga
PHU ... vilken thriller ... höll på att få fnatt
ohmy.gif Vilka tjejer wub.gif Nu har vi 5 GULD laugh.gif
Wilmer
biggrin.gif biggrin.gif Klarar inte sådan spänning så det är toppen med andrahands info från er! JÄTTE KUL, tänk vad bra VI varit detta OS wink.gif , det tar på krafterna eller vad säger ni???

Puh, måste nog stretcha nu... laugh.gif
mayababy
biggrin.gif laugh.gif tongue.gif Ja det tar ju på krafterna att va inne varje period, varje runda, varje sten, varje skidtag... gäller verkligen att stretcha!!!
Pirum
Fascinerande att damidrottare kallas "tjejer" av andra och varandra, medan herridrottare kallas "gubbar" av andra och varandra smile.gif Varför är det så? smile.gif

Jättebra insats, det sviktade betänkligt där ett tag, men ett möjligt fiasko förbyttes i supersuccé smile.gif Det lär väl inte bli något bragdguld för det här, storfavoriter som de var dessutom, men en otroligt stark insats smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon