silos
Här kommer bilder på det vackra armbandet som jag fick från Netaave häromdagen wub.gif smile.gif

Vilket pillrigt arbete Nettan har gjort och så gulligt av henne att sända armbandet till mig
wub.gif

Ännu en gång vill jag tacka Nettan: TAACK så MYCKET wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
netaave
Om jag nu ska vara riktigt ärlig så är det Elle som gjort det, jag hann inte sleep.gif
Inga från Närke
Det var jättefint. Jag tycker om enkla smycken och även när det gäller örhängen så skall de vara stora.
Hälsa Elle att hon är jätteduktig och de är mycket fina.
Kalinsi
Jättevackert är det! smile.gif
Vem är Elle?
Hälsa henne att hon gjorde det bra! smile.gif
*Felix matte*
Så duktig du är Elle wub.gif

Elle (Elisabeth) är dotter till netaave smile.gif
Inga från Närke
CITAT (Kalinsi @ 23-02-2006, 21:28)
Jättevackert är det! smile.gif
Vem är Elle?
Hälsa henne att hon gjorde det bra! smile.gif

Dotter i familjen
Kalinsi
Åh vad GULLIGT att dotterna gjorde det smile.gif
silos
CITAT (netaave @ 23-02-2006, 21:18)
Om jag nu ska vara riktigt ärlig så är det Elle som gjort det, jag hann inte sleep.gif

Vad märkligt;när jag höll i armbandet så tänkte jag på Elle ohmy.gif
Hon är verkligen mycket duktig;hälsa henne det wub.gif wub.gif wub.gif
netaave
CITAT (Felix matte @ 23-02-2006, 21:35)
Så duktig du är Elle wub.gif

Elle (Elisabeth) är dotter till netaave smile.gif

Japp elleave på odla!
netaave
Här är andra alster

http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...62be403e07dba23
Kalinsi
CITAT (netaave @ 23-02-2006, 21:44)

Åhhh så mycket fiiint! smile.gif
Vad duktig hon är!!!!! smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif wub.gif
silos

Synd att jag inte kan ha håll på mina öron;har försökt flera gånger men det blir alltid en hemsk infektion så nu har jag gett upp.
netaave
CITAT (silos @ 23-02-2006, 21:49)

Synd att jag inte kan ha håll på mina öron;har försökt flera gånger men det blir alltid en hemsk infektion så nu har jag gett upp.

Fast man kan göra clips likadana, det gör hon åt sin mormor som inte heller har hål. Hon törs inte göra!
elleave
Här är jag!!! wub.gif

Elleave, Elle eller Elisabeth, spelar ingen roll... biggrin.gif

Solis: (å alla andra utan hål)
man kan göra snygga clips också.

silos
CITAT (elleave @ 23-02-2006, 23:08)
Här är jag!!! wub.gif

Elleave, Elle eller Elisabeth, spelar ingen roll... biggrin.gif

Solis: (å alla andra utan hål)
man kan göra snygga clips också.

Det tänkte jag faktiskt på biggrin.gif
fruberglund
Gillade inte kombinationen av färger annars var det fint, gillade det blåa betydligt mer. Duktigt gjort i alla fall smile.gif
netaave
CITAT (fruberglund @ 24-02-2006, 12:23)
Gillade inte kombinationen av färger annars var det fint, gillade det blåa betydligt mer. Duktigt gjort i alla fall smile.gif

Nej det är ju en smaksak, här visste vi ju inte då vilken färgälskande människa Solis är.
Ville därför göra det så neutralt som möjligt därav blev det guld och rött. Syns inte på bilden, men de röda skimrar över i guld också i vissa ljus.
fruberglund
CITAT (netaave @ 24-02-2006, 13:24)

Nej det är ju en smaksak, här visste vi ju inte då vilken färgälskande människa Solis är.
Ville därför göra det så neutralt som möjligt därav blev det guld och rött. Syns inte på bilden, men de röda skimrar över i guld också i vissa ljus.

Är nog lite svårt med färgåtergivningen, tyckte den såg "pissgul" ut, det var det som inte var snyggt. Guld är ju en annan femma (fast jag är en silvermänniska själv) biggrin.gif
Kalinsi
CITAT (fruberglund @ 24-02-2006, 18:21)
CITAT (netaave @ 24-02-2006, 13:24)

Är nog lite svårt med färgåtergivningen, tyckte den såg "pissgul" ut, det var det som inte var snyggt. Guld är ju en annan femma (fast jag är en silvermänniska själv) biggrin.gif

Åh herregud, det var ett uttryck det också ohmy.gif
fruberglund
Ja kanske det men det var så jag såg det...duktigt arbete dock ändå och det har jag sagt innan biggrin.gif Menar inget illa wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon