AndreasBlomquist
23-02-2006, 23:08
Man blir ju inte lite bestört men samtidigt så anade man ju att det låg till så med tanke på smutskastningskampanjen mot Moderaterna som drevs inför förra valet. Även då spårades mejl och telefonsamtal till Sveavägen 68 men då blånekade Sossarna, vilket man i och för sig gjorde i början nu också.
Usch och fy för (s)kithögar som gör såhär!
Dom verkar juh inte bara va´skithögar, lite dum i huvet också. Varför sätta sig vid en dator som går att spåra? det är väl bättre att sätta sig t.ex. vid en dator på centralen
*Felix matte*
23-02-2006, 23:13
Och detta var något alldeles unikt för att ske i vårt lilla land.. hade ju aldrig tidigare skett
Det lär ju närmast säkert vara en enskild galnings verk, man kan nog knappast skylla det här på socialdemokraterna. Personen ifråga kommer säkert att få sparken, samt uteslutas ur partiet om denne är medlem, om det nu går att utröna vem det är. Och om det helt säkert har skickats från kontoren och inte från någon som bara råkar vara uppkopplad via nätverket.
AnnammA
24-02-2006, 01:03
Denna smutskastning via SMS via socialdemokr. kontor Sveavägen , kan ju även ge positiv medvind för Hr Rejnfeldt och hans partikamrater, eller? Och socialdemokr. som ändå har så mycket att förklara i denna kommande valkompanj för ännu ett minus att dras med...
krellus
24-02-2006, 07:53
Ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag att hela mandatperioden har varit ett stort mörker.
Det har varit skandaler, maktmissbruk och andra skumma händelser som har sopats under mattan. Regeringsmedlemmar har begått felaktigheter som hade kostat en vanlig medborgare jobbet på stubinen. Bedrövligt helt enkelt. Jag börjar tvivla på demokratin...
Smutskastningen via mejl mot Reinfeldt är droppen... hur tusan kan man hålla på med en sådan aktivitet?
kristerh
24-02-2006, 11:16
CITAT (Pirum @ 23-02-2006, 23:30)
samt uteslutas ur partiet om denne är medlem,
Vilket straff
krister
kristerh
24-02-2006, 11:21
Jättebra att de åker dit, kan inte fatta varför man håller på med sådant skitsnack, de har väl inget annat att komma med
Enda gången jag tycker att ulvskog verkar vettig är nu när hon tar i med "hårdhanskarna" jag tror nog inte att det bara är någon enstaka individ som håller på med sådant på ett partihögkvarter
nu tror jag inte att det är de högsta topparna som sanktionerat detta men en bit upp är de nog skyldiga
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.