Full version: Insikt
forget-me-not
Jag har kommit till en insikt idag.

När en vän sviker dig så sviker hon egentligen inte dig utan hon sviker sig själv.

smile.gif
ninnisky
Ja, mycket mera klart kan man inte uttrycka det. sad.gif sad.gif
Och ni mår förmodligen dåligt båda två sleep.gif I varje fall är det en jobbig situation!
forget-me-not
Det fantastiska är att jag faktiskt mår riktigt bra nu efter att jag fick den här insikten. Jag fick den igår kväll när jag satt i kyrkan på mässan och genast så fylldes jag med en känsla av inre ro. Kan tillägga att jag mått riktigt dåligt fram tills dess men att det vände i ett ögonblick. Jag förmådde t.o.m. i mitt hjärta förlåta för det som gjordes mot mig.

Jag vänder blicken framåt nu. Jag är stark. smile.gif
amaira
Så härligt det låter, Forget-me-not! wub.gif
silos
Underbart för precis så är det wub.gif
netaave
Har man kommit till den insikten har man kommit långt! wub.gif
Magdis
CITAT (forget-me-not @ 24-02-2006, 08:21)
Det fantastiska är att jag faktiskt mår riktigt bra nu efter att jag fick den här insikten. Jag fick den igår kväll när jag satt i kyrkan på mässan och genast så fylldes jag med en känsla av inre ro. Kan tillägga att jag mått riktigt dåligt fram tills dess men att det vände i ett ögonblick. Jag förmådde t.o.m. i mitt hjärta förlåta för det som gjordes mot mig.

Jag vänder blicken framåt nu. Jag är stark. smile.gif

Jag gläds med dig! Såna insikter är det inte alla som kommer fram till. smile.gif
forget-me-not
wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon