Full version: Horti Verti
Miamamma
Jag undrar om det är någon som provat Horti Verti som dom skrev om i Allt om trädgård? Bra? Dåligt? Det framgår inte av bilden hur man får fast krukorna.Iden ser bar ut men hur funkar det?
Åsa, mälardalen zon 2
Enligt denna bild på Horto Vertis hemsida så ser det ut som om det finns en stålpinne som man ska trä in krukan på.

http://www.hortiverti.dk/filer/systemet.pdf

Horto Verti
Horti Verti
Krukkerne sidder fast i Horti Verti med en pind ned fra oven og en pind op i et af hullerne i bunden af urtepotten.
Man kan bruge fra ½ til 2 liters potter. Horti Verti findes i 3 udgaver, en til 18, en til 30 og en 50 krukker.
Horti Verti monteres på en væg eller sættes sammen til søjler. Sæt den ind i växthuset og udnyt plads og varme optimalt.

Jeg har odlat krydderurter, morot, jordgubbar, blommor og meget andet de sidste 2 år.

Det skal ikke være hemmeligt, at det er mig, som har lavet systemet. Så jeg er forudindtaget wub.gif
Miamamma
Hej Horti Verti.

Tack för att du svarade mej.

Kommer dina produkter på någon mässa här i Sverige?
Horti Verti
Jeg er ikke på messe i år.

Trädgårdsmässen i Stockholm ville være god; men jeg arbejder primært på at få distributører i Sverige i år.

Jeg sender fra Danmark, men det er jo desværre en ekstra omkostning.

Hej fra Horti Verti
Miamamma
Jag ser fram mot att få se dina produkter i verkligheten. Jag tycker idèn är jättebra för dom som har dåligt med plats.
Tänk bara : 50 krukor på en liten balkong.

Kan du inte uppfinna något bra att hänga amplar på också?
Det har med tiden blivit fullt i mina träd så nu behöver jag något mera att hänga i. laugh.gif

Hoppas du snart hittar en bra återförsäljare i Sverige.

Fram för mera trädgårdsuppfinnare! wub.gif
Horti Verti
Jamen, der er da flere ideer, f.ex altankasse til opsamling af dryp. Jeg arbejder også på automatisk vanding styret af behov.

Det er første gang, jeg prøver at være med i et forum, nyt og spændende!
Nu vil jeg prøve at indsætte et billede:

Miamamma
Hoppas du berättar för oss hur det går med dina uppfinningar.

Kanske någon här har en idé som du kan utveckla.

Är det någonstans du hittar duktiga trädgårdsmäniskor så är det här. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon