Full version: hotmail
labarradepan
Hej

Nu är det så här att jag kan få mail till min hotmail, men jag kan inte svara. då står det nere i vänsta hörnet : fel på sidan och sen går det inte att skicka från min adress. Men gubben kan skicka iväg från sin adress. Nån som vet vad jag kan göra?
Reserv
CITAT (labarradepan @ 26-02-2006, 19:56)
Hej

Nu är det så här att jag kan få mail till min hotmail, men jag kan inte svara. då står det nere i vänsta hörnet : fel på sidan och sen går det inte att skicka från min adress. Men gubben kan skicka iväg från sin adress. Nån som vet vad jag kan göra?

Så har jag också haft mellan varven, men det är bara att försöka upprepade gånger.......med risk för att det kommer lika många meddelande till den du skickat till. En gång ville det sig inte, men jag testade och testade, till slut så kom det iväg. När jag sen fick svar så sa den jag skickat till att det hade juh räckt med att skicka ett meddelande inte 20!! wacko.gif laugh.gif
labarradepan
hmm.. men det händer ingeting när jag trycker på knappen skicka.. men jag ska prova igen och igen.. tydligen. biggrin.gif tack för ditt svar.
Gurkan
"Error on page" står det ibland längs ner i mitt hotmailfönster ... då går det inte att göra nånting.

Vad man gör åt det ?? Man blir vansinnig ... man skriker rätt ut att Bill Gates är en j%&%a h&%a o ett f%¤&annat &%#¤ ... man svär åt dator ... hotar med att byta till Linux eller en Mac t.o.m. å sen efter en stund så funkar det igen. blink.gif

Det har hänt flera gånger idag ... men man är så mesig att man glömmer och förlåter igen när det funkar. wub.gif
Gurkan
Gramlin och Nilssontherese ... om ni undrar varför era mailboxar evt. exploderat idag .... alt. fortfarande är tomma ... läs föregående inlägg. sleep.gif
Rossi
Kontakta deras support.
Rhodoskillen
Jag har samma problem ganska ofta, men nu har jag kommit på hur min hotmail fungerar iallafall.

Om jag är inloggad på min msn-messenger å går in på hotmail där så får jag felmedellanden hela tiden när jag försöker svara.

Men när jag ej är inloggad å går in så fungerar det! Kanske bara är så hos mig, men man vet ju aldrig, testa kan du ju göra iallafall.

Annars får du väl kontakta deras support!

Mvh/Daniele
MB1965
Enkel fix: Byt till googles gmail.

3 gb plats dessutom. kan skicka en invite fall du vill.
labarradepan
googles g mail, vad är det? hmm.. ja gör det vet ja.. smile.gif
MB1965
google mail är fortfarande under utveckling men mycket bättre än hotmail. Gratis, krypterad, webb-mail med stöd för vanlig mailhämting. 3 gb lagringsutrymme.

krävs en inbjudan för att kunna få konto så skicka en pm till mig om ni vill ha googles mail

Läs mer här Googlemail elelr här där det finns nyheter om mailen. den stora introduktionen är lite urförligare
labarradepan
jag får läsa mer om detta när jag kommer hem.. men kan jag andvända den till msn?

Jag är ett msn freak.. tongue.gif Gillar att chatta med vännerna biggrin.gif
AnitaO
CITAT (labarradepan @ 14-03-2006, 06:13)
jag får läsa mer om detta när jag kommer hem.. men kan jag andvända den till msn?

Jag är ett msn freak.. tongue.gif Gillar att chatta med vännerna biggrin.gif

Du kan använda vilken mailadress du vill till MSN.
labarradepan
jaså.. hihi. så bra wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon