Full version: Ett fantastiskt forum
Angelika
tänkte att jag ville säga det, bara så där...

Jag har ett litet bekymmer, köpte en massa olika liljelökar på mässan i Stockholm som fram tills nu har legat i källaren.
Har några dagar ledigt nu och undrar om jag kan plantera ut dem nu? Eller ska jag plantera dem i krukor? Rabatten som de ska stå i är färdiggrävd och jag kan inte hålla mig längre,,, om jag inte måste förstås rolleyes.gif

Jättetacksam för svar Angelika
P.S har sökt i tidigare inlägg, men bara hittat bra tips om hur man planterar men inte när, bor i zon 3 i Södertälje. D.S
Fialotta
Hej!
Jag vet inte...men jag tror att det fortfarande är frost på nätterna i

alla fall hos mig...så jag skulle nog sätta dom i kruka först och
sedan sätta dom i rabatt..när det inte är någon risk för frost...
synd om dom skulle frysa ihjäl! rolleyes.gif
Lycka till!
Angelika
Tack så jättemycket,
då ska jag plantera dem i krukor idag och plantera ut dem lite senare när risken för frost är över.

Angelika
Posse
Jag tycker också det är ett "fantastiskt forum" och ett av de största plussen jämfört med många andra forum tycker jag är kolumnen "Visningar"! smile.gif

På vissa andra forum startar man en tråd och kanske inte en enda kotte svarar, och man kan få för sig att kanske knappt en enda människa ens läst vad man skrivit... det kan kännas jättetråkigt. unsure.gif sad.gif

Här däremot får man genom att siffran i visningarkolumnen börjar stega uppåt - vilket ofta brukar börja hända bara någon minut sedan man postat - snabbt en bekräftelse på att ens inlägg verkligen läses. smile.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon