Cilla
Hej webmaster eller någon annan som vet,

Vad betyder de gröna kvadraterna som syns vid varje medlem?

Cilla
Cilla
OK, jag såg att Eva i inlägget ovan frågat samma sak, och fattar nu vad blupparna betyder.

Tycker vi ska ta bort dem.

Cilla
Virgo
hejsan,

Tycker dom ska vara kvar och helst byta skepnad till olikfärgade stjärnor.

Om man till exempel har kommit upp till 2500 inlägg så skulle man ha 5st gula stjärnor

tongue.gif
Cilla
smile.gif Wilhelm... Jag skulle vilja ha blinkande blippar, bluppar, stjärnor och stjärnfall som visar hur många lyckade växtexperiment forumskribenterna haft också.

Tänk vad skoj med blippande som visar att en skribent har fler vissnande växter än friska! Å vad roligt det skulle bli nu på hösten, eftersom närapå allt nu börjar vissna!

Då skulle vi också se var i landet det vissnar först - utöver klassificeringen av hur klantiga vi odlare är också!

Sen kan jag tänka mig en annan färgsättning på flashande maskrosor för hur långa inlägg folk skrivit också. Och hur många ord. Kanske skulle man ha varningslampa som en diod också på de skribenter som använder obegripliga ord - eller ska vi se dem som mer positiva, och ge dem symboler i guldpengar kanske?

Nä, förresten. Låt oss var och en få välja hur många blippar vi vill ha som klassificerar oss. Så kan ni som tycker det är skoj sitta med blupp-lexikonet och tyda vad symbolerna betyder - medan vi andra koncentrerar lexikonläsningen på växter...

Cilla
Ingemar
Kan ingen hitta på något roligare sätt att använda dom, det är väl kul att se vilka som varit i farten, det behöver ju inte säga något om vilka kunskaper man har.
Britt-Marie i Bohuslän
Nooop!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon