Full version: Taggrevan har grott!
Maggan H
...jorden i morse när jag var där o kikade och i ett hemskt ögonblick trodde jag 'nån' hade varit o krafsat i mina krukor (möss???) ohmy.gif men sen såg jag att det fanns lite grönt oxå... fröet hade fortfarande mössan på! tongue.gif Ska ta ett foto i morrn, orkar inte gå ut i kväll. wink.gif
Maggan H
Nu så har jag varit ute i snön o blåsten och fotat lite ute i boden. Taggrevan;

Undrar hur stor den är innan jag kan plantera ut den... rolleyes.gif
Helen i Piteå Zon 5
Jag skulle tro att den hinner växa rätt mycket innan det är dags för utevistelsen. Mina frön gror i slutet av april och hinner bli ena riktiga jättar på mycket kort tid rolleyes.gif /Helen
Eva 33c
Jag googlade lite på Taggreva eftersom jag inte visste vad det var. Vilken mysig växt. smile.gif Den har alldeles gått mig förbi! Ni råkar inte ha några frön till övers att sälj eller så? wub.gif
Helen i Piteå Zon 5
Nej, tyvärr har jag inga fröer men kolla med BjursBerit, hon kan ha kvar. / Helen
Maggan H
Tyvärr, inga fler frön jag heller. sad.gif
Maggan H
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 01-03-2006, 14:06)
Jag skulle tro att den hinner växa rätt mycket innan det är dags för utevistelsen. Mina frön gror i slutet av april och hinner bli ena riktiga jättar på mycket kort tid rolleyes.gif /Helen

Usch, vad du skräms, Helen, var ska jag ställa den?? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif Nu måste jag snart dra igång fläkten i växthuset så jag får lite mer plats i boden och inne i husets alla vrår... tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon