Eva i Skåne
Ja, det var bara en upplysning för eventuella intressenter rolleyes.gif

Jag var en snabb vända inom i middags och köpte...

ingenting!!!!

Men det blir nog nåt återbesök biggrin.gif
RibesRubusVitis
Antar att du menar Lilla Fiskaregatans Trädgårdsbutik…?
Eva i Skåne
Ja, självklart smile.gif

Det förutsatte jag att alla skulle förstå.
kristerh
Hur mycket tar de för en fuchsiastickling?
krister
Eva i Skåne
Jag såg inte priserna, men jag gissar att det är samma som ifjol och samma som de andra sticklingarna.
25:-/st eller 19:- om man köper minst fem.

Dyrt unsure.gif
kristerh
På Rockdala kostade alla fuchsiasticklingar 21:- det tyckte jag var lite dyrt men 25:- wink.gif fast det är ju klart, vem köper färre än 5... wink.gif laugh.gif
krister
Eva i Skåne
Nej, du har rätt biggrin.gif

Jag ska inte, ska inte, ska inte köpa några i år...

däremot kan man ju hoppas på att det blir som ifjol. Då hade trädgårdsbutiken tagit hem för många och när de blivit fula, förvuxna och hopblandade fick man via deras nyhetsbrev meddelande att man fick hämta 10st gratis smile.gif . Det blev många fina av dem senare på sommaren sleep.gif biggrin.gif
Almdalen
CITAT (Eva i Skåne @ 01-03-2006, 16:07)
Nej, du har rätt  :D

däremot kan man ju hoppas på att det blir som ifjol. Då hade trädgårdsbutiken tagit hem för många och när de blivit fula, förvuxna och hopblandade fick man via deras nyhetsbrev meddelande att man fick hämta 10st gratis  :) . Det blev många fina av dem senare på sommaren  -_-  :D

Man skall aldrig säga att man inte skall köpa laugh.gif för det kan man inte hålla laugh.gif
/Ingegerd
Eva i Skåne
CITAT (Almdalen @ 01-03-2006, 16:25)
CITAT (Eva i Skåne @ 01-03-2006, 16:07)
Nej, du har rätt  biggrin.gif

däremot kan man ju hoppas på att det blir som ifjol. Då hade trädgårdsbutiken tagit hem för många och när de blivit fula, förvuxna och hopblandade fick man via deras nyhetsbrev meddelande att man fick hämta 10st gratis  smile.gif . Det blev många fina av dem senare på sommaren  sleep.gif  biggrin.gif

Man skall aldrig säga att man inte skall köpa laugh.gif för det kan man inte hålla laugh.gif
/Ingegerd

På sig själv känner man andra

eller hur det nu är man brukar säga laugh.gif rolleyes.gif biggrin.gif
Almdalen
CITAT (Eva i Skåne @ 01-03-2006, 16:29)
På sig själv känner man andra

eller hur det nu är man brukar säga  :lol:  :rolleyes:  :D

Hördudu!! Nu skall vi inte vara otrevliga laugh.gif laugh.gif
/Ingegerd
Eva i Skåne
laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
virrevarv
Ca 25 kronor styck eller 15 om man beställer tio eller fler, har varit inne och surfat lite Fuchsia idag, tänkte att det kanske kunde passa ypperligt till vår entre som ligger i norr... rolleyes.gif wub.gif

Jösses, det bara dyker upp mer och mer som man kastar sina lystna blickar mot!!!!!

Ha det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon