Vill bara berätta att jag i höstas fick 3 stycken hoya-skott av en forummedlem som jag först satte i vatten för att dom skulle få rötter. Sedan fick dom komma i krukor och trots vintermörkret överlevde dom. Nu är jag så stolt för alla 3 har börjat växa.
Jag har aldrig haft hoya förut och kan egentligen ingenting om dom, men som tur är har jag verkligen inte plats att hamna i hoya-träsket utan är jättenöjd med att följa utveckligen av mina små plantor. Det ska bli intressant att se om dom så småningom kommer blomma. Hoppas det.
Anne
pejori
01-03-2006, 13:24
du kanske ska ha ett gäng nyduschade kaktusar istället?
morellen
01-03-2006, 16:43
den bilden borde jag visa sambon... Han som tycker att jag har växter överallt *s* Inte plats för hoyanoja? Det tror du nu ja
Alexander-VG-zon3
01-03-2006, 17:54
CITAT (pejori @ 01-03-2006, 13:24)
du kanske ska ha ett gäng nyduschade kaktusar istället?
mina katusar har börjat att gro hoppas dom bler lika fina som dina
Farmor
01-03-2006, 18:30
Pejori Jag har en tjurig oduschad redan och det kommer absolut inte hit fler förrän den dj.keln blommat. Så det så . Fast dom är bra underbara när man lyckas med dom som du gör.
Egentligen är det redan fullt hos mig av min favoritblomma - Saint Pulia. . Fast, man vet ju inte vad som händer på trädgårdsmässan, där brukar det vara en hel del som ögat och hjärtat vill ta med hem.
Anne
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.