virrevarv
Snön vräker ner.. Jag skulle ju inte ha fler fröer men av ren uppstudsighet mot vädergudarna så slängde jag iväg en beställning av "Outlet" fröer på Lilla Fiskargatans Trädgårdsbutik. 14 sorter för 113 kronor (plus frakt förstås). Många härliga luktärter blev det till bröllopet wub.gif . En sorts Aster och en sorts Nejlika blev det. Jag som egentligen inte gillar någon av dom men jag kunde inte stå emot....

Så nu kan det snöa bäst det vill för nu mår jag mycket bättre!! laugh.gif rolleyes.gif
Cacki
Tänk vad lite fröer kan göra!! laugh.gif
Är det möjligtvis du själv som skall gifta dej??!
Undrar en mycket nyfiken
Cacki smile.gif
virrevarv
Ja, det är till mitt eget bröllop jag ska odla Luktärtor, dom står ju så fint och tänkte att jag skulle ha små buketter av det på borden. Lagom högt så folk ändå kan se personen rakt över bordet. smile.gif
Med tanke på hur mycket frö jag köpt så kan det nog bli lite andra sorters blommor oxå! laugh.gif

Ha det!
Cacki
Vad roligt! Du kommer säkert att få ett jättevackert bröllop. Måste kännas extra roligt att ha dragit upp blommorna själv också! wub.gif smile.gif
Lycka till!! smile.gif smile.gif smile.gif
Cacki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon