Full version: Lite mallig
Inga från Närke
Kolla denna länk: rolleyes.gif

http://www.sofnet.org/index.asp?lev=3329&typ=1
Berith
Lite mallig??! ohmy.gif Du ska vara mallig i massor! Jättekul, grattis. smile.gif wub.gif
pejori
jätteroligt!!! klart du får vara mallig inga laugh.gif laugh.gif
fast nu kommer du väl inte att prata med oss AMATÖRER längre laugh.gif laugh.gif laugh.gif
grattis på dej...

ps..jättefina foton..ds smile.gif
Farmor
Åh vad roligt att fler får se dina fina fågelbilder. Jag har "älskat" att titta på fåglar sedan barnsben och är jätteglad när det kommer fågelbilder från Inga här i forumet. Tack för dom och grattis på dig. Fortsätt du att vara mallig.

wub.gif wub.gif wub.gif

Anne
Lars-Olof Arvids
Jättefina bilder Inga! wub.gif

Olle
Inga från Närke
Tack för det. Blir ännu mera mallig för allt beröm. Bilderna finns ju i mitt album också så det är bara att titta.

Sitter just nu på jobbet och har visat mina arbetskamrater också och de tycker även de att det är roligt att jag fått med några bilder på denna sidan.
fruberglund
Malla på bara biggrin.gif Vilka fina fåglar!
stennie
Grattis ! Du får lov att vara hur mallig du vill.
Jättefina bilder ! wub.gif
Biggan_
Grattis! Fina bilder du tagit! Malla du upp dig bara, det är minsann inte alla som får vara med biggrin.gif
Castea
smile.gif

Vilka härliga besök du haft!
Gunvor Nilsson
Visst kan du vara mallig! Det är inte fy skam att få med bilder i SOF! wub.gif Jättefina bilder!

/Gunvor
*Felix matte*
Jättefina bilder Inga wub.gif ... så klart du ska vara mallig smile.gif
Berit
Kanon Inga. wub.gif . Du är jätteduktig med kameran. Grattis! rolleyes.gif
Gillan
Wow, du är ju jätteduktig Inga smile.gif

Du kan få komma hit och plåta när ekorrar, rådjur och
fåglar äter ikapp vid fågelbordet smile.gif

/Gillan
Inga från Närke
CITAT (Evgeni @ 07-03-2006, 07:48)
Wow, du är ju jätteduktig Inga smile.gif

Du kan få komma hit och plåta när ekorrar, rådjur och
fåglar äter ikapp vid fågelbordet smile.gif

/Gillan

Tack alla för berömmet. Att vems om helst inte kan få in bilder där är nog lite si och så för det gäller ju att skicka in dem. Kommer man med är det lite tur. Prova ni andra också. Jag skickade bara ett mail till honom och bifogad några bilder, även en länk till mitt album här så fick han välja om han tyckte de kunde platsa.
Mest tror jag att det förekom inte så mycket bilder från där jag bor så det är nog bara rena turen. De vill ju ha lite från hela landet.

Evgeni inte behöver du hjälp att fota, din bild på ekorren är ju jättefin.
Prova och ta kort genom fönstret när du har fåglarna och ekorrarna där eftersom du säger att de inte är rädda.
silos
Grattis wub.gif underbara bilder smile.gif wub.gif smile.gif Nu måste jag skynda mig och kolla i din Album biggrin.gif
renate
GRATTIS INGER!
klart att du kan vara mallig,att får sina bilder i SOF är inte så bara,mycket fina bilder.
Inga från Närke
CITAT (pejori @ 03-03-2006, 08:30)
jätteroligt!!! klart du får vara mallig inga laugh.gif  :lol:
fast nu kommer du väl inte att prata med oss AMATÖRER längre laugh.gif  :lol:  :lol:
grattis på dej...

ps..jättefina foton..ds smile.gif

Att jag inte varit inne här med mera bilder är inte för att jag har blivit FÖR mallig utan för att fågelmotiven är de samma varje dag. Det har inte dykt upp något ovanligt tyvärr vid fågelbordet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon