Full version: Min majblomma till er
Wargen
Glad Maj från mig till er alla! Ritade av Blomman för Dagen från "fel" håll....
Hannele
Tack! wub.gif
Betty
Tack, vad fin, tänker på en gammal trattgrammofon när jag ser den! smile.gif
sanna
Tack Wargen! smile.gif

Det värmde med en liten majblomma i regnrusket, kul idé att rita av den från "fel" håll, läckert!
Du är en mycket skicklig tecknare!!! *finns tyvärr ingen djupt imponerad smiley att välja här, men du får tänka dig en sådan....) rolleyes.gif

(fråga helt utom forumet: ritar du direkt i datorn i något program eller scannar du in en teckning?)

Sanna smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Tack för den fina majteckningen, det värmer i kylan./Helen
Ina
Jättefin! Tack! wub.gif biggrin.gif
yla
Tack Wargen

Vacker

ooooyyyyyyyyyyyyyyllllllllllllllllll
på er alla
e_sedell
oj vad fint, är du profitionell *säkert felstavat* tecknare? Du ritar ju gör läckert.
pimpim
Tack Wargen.....jättefin.

Pia
Wargen
Ja, visst liknar den en trattgrammofon. laugh.gif
Jag har scannat bilden på blomman från min trädgårdsbok. Den har jag fört se´n 1986 och klippt och klistrat och ritat och skrivit i.
Ibland försöker jag mig på att rita i datorn oxå, med varierande resultat. wacko.gif Även scannat in halvfärdiga bilder och gjort klart dem i Photoshop t.ex. Men det är en inte helt OK metod. Man blir lat unsure.gif och sen finns ju bara den färdiga bilden i cyberspace... sad.gif
(Bilden på loppkatten syns bättre i mitt album.)
Berith
Jag var just över och tittade i albumet - helt fantastiska naturbilder du har där!! smile.gif biggrin.gif smile.gif
Missa inte dom bilderna, hörni!

Vår natur är så vacker, och jag bara älskar vatten och stenar. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon