andersen
Där finns det hemska bilder på en katt unge som blir trampad till döds, fy fan att det finns människor som kan göra så. Fullständigt vidrigt.
Lotta150
Jag såg det...man vill bara kräkas
AnitaO
Jag såg rubriken, men vågade inte titta på bilderna sad.gif
Klarar inte sånt ... blir helt förtvivlad över sån meningslös ondska mad.gif
Caprice
Jag läste innehållet, men vägrade titta på bilderna...

Det finns alltså en firma som säljer filmer med kvinnor som är piffigt klädda, som först kelar med katterna, sedan lägger de dem på marken och trampar på dem med stilettklackar... och allt filmas... och man kan alltså köpa dessa filmer sedan...

HUR sjukt kan det egentligen bli...?
Vilka tjejer ställer upp?
Vilka vill köpa dessa filmer...?

Skulle mycket väl kunna tänka mej att sponsra en film där tjejerna stampar med stilettklackarna i skrevet på dem som står bakom dessa produktioner... mad.gif
Rossi
CITAT (Caprice @ 04-03-2006, 15:36)
Skulle mycket väl kunna tänka mej att sponsra en film där tjejerna stampar med stilettklackarna i skrevet på dem som står bakom dessa produktioner... mad.gif

Det finns redan ..... Har sett en filmsnutt där en tjej står med stilettklackar och trampar en naken karl på kulorna. Tydligen tände han på smärtan.
Caprice
Men Rossi, vad är det för filmer ni hyr därhemma...? laugh.gif unsure.gif
renate
CITAT (andersen @ 04-03-2006, 14:19)
Där finns det hemska bilder på en katt unge som blir trampad till döds, fy fan att det finns människor som kan göra så. Fullständigt vidrigt.

Tack att du varnade , kommer inte att läser det.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Caprice @ 04-03-2006, 15:44)

ja sånt ska man inte titta på biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
Kathy
Varför ens skapa en sån här tråd?
CITAT
Katt vänner läs inte aftonbladet idag

unsure.gif
Nicolina
Nej det var droppen , jag ska sluta köpa "kvällstidningarna" jag mår så frunktansvärt dåligt när man får sånt kastat i ansiktet när man bläddrar i en tidning eller tittar på nyheterna ( syftar på när soldatederna (eng ? ) slog ihjäl en irakisk pojke. Jag är känslig i vanliga fall också men att se sånt är mer än jag klarar av , tyvärr sitter bilderna kvar i huvet , vissa bilder kan jag inte glömmma någonsin. Har folk tappat vettet totalt , vad är det för sorts människor egentligen. Jag är så lessen o arg så jag vet inte vad jag ska göra
Nicolina
Ophelia
Är det inte bra att sådana vidrigheter kommer fram? Jag kommer definitivt läsa Aftonbladet, hur jävligt det än må vara!
andersen
CITAT (Scrollan @ 04-03-2006, 15:53)
CITAT

unsure.gif

Läs min rubrik, så förstår du nog, om inte så är det för att varna människor som har känslor.
Kathy
CITAT (andersen @ 04-03-2006, 17:06)
CITAT

unsure.gif

Läs min rubrik, så förstår du nog, om inte så är det för att varna människor som har känslor.

..........och vid såna uppmaningar så händer det att man gör precis tvärtemot. wink.gif
Kathy
CITAT (Ophelia @ 04-03-2006, 16:47)
Är det inte bra att sådana vidrigheter kommer fram? Jag kommer definitivt läsa Aftonbladet, hur jävligt det än må vara!

Likaså här. Det är fruktansvärt med djurplågeri för människors "nöjes"(??) skull. . sad.gif sad.gif sad.gif
andersen
CITAT (Scrollan @ 04-03-2006, 17:08)
CITAT (andersen @ 04-03-2006, 17:06)
CITAT

unsure.gif

..........och vid såna uppmaningar så händer det att man gör precis tvärtemot. wink.gif

Det är väll upp till var och en, jag la inte ut någon länk.
Nicolina
Jag tycker det är synd att jag inte hann se varningen innan jag läste Aftonbladet det är en syn jag gladligen skulle vilja vara utan. Jag tycker det är sjukt med alla feta rubriker o allt frossande i våld. Men det är upp till var och en
Nicolina sad.gif
Rossi

laugh.gif biggrin.gif tongue.gif laugh.gif

Det var faktiskt på Internet det florerade!

laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
Kathy
CITAT (Rossi @ 04-03-2006, 21:38)
Men Rossi, vad är det för filmer ni hyr därhemma...?    :lol:  :unsure:

Va? Laddar du hem sånt? ohmy.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Lotta150
Men Rossi, vad är det för filmer ni hyr därhemma...?    :lol:  :unsure:

Det var väl knappast bättre laugh.gif laugh.gif laugh.gif
amaira
CITAT

unsure.gif

Kanske för att riktiga hemskheter berör djupa känslor, som de flesta människor då har behov att ventilera?
Som ett exempel på bara, varför man kan skapa såna här trådar.
Alltså, det fyller ett behov. wub.gif
Rossi
CITAT (Scrollan @ 04-03-2006, 22:36)
Men Rossi, vad är det för filmer ni hyr därhemma...?    laugh.gif  unsure.gif

Va? Laddar du hem sånt? ohmy.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif

Oj, oj, oj! Hur ska jag nu komma ur detta? laugh.gif tongue.gif

Ah, ni vet väl hur det är. Kompisar och arbetskamrater skickar mail med "roliga" (hm, hm) länkar.

laugh.gif biggrin.gif ohmy.gif
Rossi
CITAT (Lotta150 @ 04-03-2006, 23:36)
Men Rossi, vad är det för filmer ni hyr därhemma...?    laugh.gif  unsure.gif

Det var väl knappast bättre laugh.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif
kristerh
Inte ett dugg laugh.gif laugh.gif det är lika bra du erkänner på en gång så slipper du alla gliringar i framtiden laugh.gif
krister
Rossi
CITAT (kristerh @ 06-03-2006, 11:37)
Inte ett dugg laugh.gif laugh.gif det är lika bra du erkänner på en gång så slipper du alla gliringar i framtiden laugh.gif
krister

Is it me you're talking to?

laugh.gif ohmy.gif biggrin.gif tongue.gif rolleyes.gif wub.gif
AnnammA
CITAT (Nicolina @ 04-03-2006, 16:06)
Nej det var droppen , jag ska sluta köpa "kvällstidningarna" jag mår så frunktansvärt dåligt när man får sånt kastat i ansiktet när man bläddrar i en tidning eller tittar på nyheterna ( syftar på när soldatederna (eng ? ) slog ihjäl en irakisk pojke. Jag är känslig i vanliga fall också men att se sånt är mer än jag klarar av , tyvärr sitter bilderna kvar i huvet , vissa bilder kan jag inte glömmma någonsin. Har folk tappat vettet totalt , vad är det för sorts människor egentligen. Jag är så lessen o arg så jag vet inte vad jag ska göra
Nicolina

Jag vet inte riktigt om jag tycker om allt detta publicerande av närgågna bilder på människor som håller på att dö i bilolyckor, attentat och annat. Varför visa allt detta hemska så närgånget???

----
AnnA
kristerh
CITAT (Rossi @ 06-03-2006, 12:11)

laugh.gif ohmy.gif biggrin.gif tongue.gif rolleyes.gif wub.gif

vem annars wink.gif laugh.gif
krister
Kathy
CITAT (AnnammA @ 06-03-2006, 12:24)
Jag vet inte riktigt om jag tycker om allt detta publicerande av närgågna bilder på människor som håller på att dö i bilolyckor, attentat och annat. Varför visa allt detta hemska så närgånget???

----
AnnA

Det är det jag menar.....det blir på nåt sätt ett "snaskande" i andras olycka. sad.gif Nyheter kan mycket väl publiceras utan extremt närgångna bilder.
Rossi
CITAT (kristerh @ 06-03-2006, 12:26)
CITAT (Rossi @ 06-03-2006, 12:11)

laugh.gif   ohmy.gif   biggrin.gif   tongue.gif   rolleyes.gif   wub.gif

vem annars wink.gif laugh.gif
krister

Jaså, du blev intresserad? Ja, ja. laugh.gif
AnnammA
Bla så minns jag en bild från den där hemska bussolyckan uppåtlandet, då man såg en bild på två människor, som låg klämda, med händerna utstuckna ur bilen.Ska inte fotografer&journalister ha tillstånd från de medverkande att få publicera en sådan bild? mad.gif

---
AnnA
Kathy
CITAT (AnnammA @ 06-03-2006, 12:39)
Ska inte fotografer&journalister ha tillstånd från de medverkande att få publicera en sådan bild? mad.gif

---
AnnA

Vet inte...men å andra sidan så pratar vi moral och etik här. Vad är etiskt/moraliskt riktigt att publicera för typer av bilder?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon