Caprice
Var och såg den igår fredag, på genrepet...
Den har premiär på onsdag.

Är ingen vidare Elvisfantast, definitivt ingen Christer Sjögrenfantast.... men jag måste säga att det var riktigt bra!
Säga vad man vill om Christer S, men sjunga, det kan han... och Elvislåtar är som klippt & skuret för honom!

Även Caroline Wennergren är med ( Bossanovatjejen ifrån melodifestivalen förra året ) och även hon är riktigt bra...

Mao, även om man är vare sig Elvis eller Christerfan så är den mycket sevärd!
Hannele
Missade det i Göteborg, har börjat gilla Elvis på gamla dar.. smile.gif
renate
Gilla Elvis men ingentligen inte Christer Sjögren ,men även jag måste erkänner att han är bra på att sjunga Elvis.
Eva i Skåne
Med ögonbindel på kan jag lyssna på Christer Sjögren laugh.gif
men se honom ger mig äckelkänsla wacko.gif
mamamaggan
Men....det är nog första gången som jag har träffat på fler än jag som inte gillar Christer S! Men jag håller med om att Elvis-låtarna passar honom.
zaaritha
Jag gillar inte C.S. Och--tycker inte att han gör Elvislåtar rättvisa...... wub.gif
andersen
Christer Sjögren är min stora idol, jag lyssnar på Vikingarna varje dag hemma, men min dotter gillar inte det.
andersen
zaaritha
Tyckte att Vikingarna var bra förut, med den andre sångaren!
ninnisky
CITAT (zaaritha @ 04-03-2006, 21:23)
Jag gillar inte C.S. Och--tycker inte att han gör Elvislåtar rättvisa...... wub.gif

så tycker jag också -- C S nej, inget för mej!
Hannele
CITAT (zaaritha @ 04-03-2006, 21:27)
Tyckte att Vikingarna var bra förut, med den andre sångaren!

Ja, Vikingarna från Hisingen är toppen! wub.gif
Farbror Blå
Ska jag komma in med info som pajar allt?
eller nej, jag gillar ju inte sån musik, så jag ska kanske inte yttra mej alls egentligen.
går bra på dansgolvet, emn till cdspelaren hemma kommer de aldrig
netaave
Jo visst har karln röst inte snack om nåt annat men jag kan inte heller med CS, Stefan Borsch hade mer stil på nåt vis.
Har varit på dans till Vikingarna men dom bara stod rakt upp och ner och spelade, skittråkiga!
Vann också biljettrer till en konsert gm lokalradion men det var det värsta jag varit med om, om han hade hållt sig till och sjunga ändå, men står och åmar sig på scen och sa bl.a. "Vad tycker ni om min kavaj? Är den lika snygg som innehållet, eller?"
Säga vad man vill om den karln, men självförtroende saknar han inte!!!
zaaritha
Gör det du--farbror!
Vad hette sångaren före CS, förresten?
netaave
CITAT (zaaritha @ 05-03-2006, 00:03)
Gör det du--farbror!
Vad hette sångaren före CS, förresten?

Stefan Borsch
zaaritha
Ja! Tack! Tyckte alltså att han var bra, fast.. helt annorlunda röst än C.
birgitek
Sjögren ger mej rysningar av obehag.Visst har han en bra röst men det räcker inte. Jämför med Richard Wolf som egentligen inte har så värst mycket till röst men som är helt underbar att lyssna till.
Birgit Ek
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon