Full version: VILKEN HÄRLIG DAG:)!
silos
När jag kom ut med vovvarna så var jag bara tvungen att sjunga:VILKEN HÄRLIG DAG tralalalaaa biggrin.gif En magisk sagovärld som mötte mig mig och vovvarna vad kunde jag annat göra en sjunga av glädje och förundran och framförallt tacksamhet för att jag kunde vara där och gå med mina kära vovvar wub.gif wub.gif wub.gif
SNÖ SNÖ SNÖ överallt ljuvlig SNÖ och den käre SOLEN som gör det hela ännu vackrare biggrin.gif smile.gif biggrin.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Leia
Vilken "härlig Silos" som alltid är glad! Jag ler när jag läser dina inlägg! wub.gif smile.gif wub.gif
silos
CITAT (Leia @ 05-03-2006, 09:36)
Vilken "härlig Silos" som alltid är glad! Jag ler när jag läser dina inlägg! wub.gif smile.gif wub.gif

Då skulle du har även skrattat om du hade sett och hört mig biggrin.gif När jag kom hem så var jag bara tvungen att skratta högt då jag såg mig själv i utedörrens glas:min mössa såg sååå rolig ut, den stod rakt upp;eftersom jag hade en hög knut av mitt hår just däe under mössan biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif

Jag fattade genast varför gubbarna som skottade snö såg så väldans glada ut när jag gick förbi,jag som trodde att det var min sång som orsakade glädje,jag sjöng för dem nämligen biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
Leia
Det hade jag velat sett biggrin.gif !
silos
CITAT (Leia @ 05-03-2006, 10:11)
Det hade jag velat sett biggrin.gif !

Kalinsi kan nog ta bild på mig idag när hon kommer tongue.gif biggrin.gif laugh.gif
Leia
Det ser jag fram emot! biggrin.gif
Castea
CITAT (silos @ 05-03-2006, 09:44)
När jag kom hem så var jag bara tvungen att skratta högt då jag såg mig själv i utedörrens glas:min mössa såg sååå rolig ut, den stod rakt upp;eftersom jag hade en hög knut av mitt hår just däe under mössan biggrin.gif  :lol:  :D

Den åsynen får mig direkt att tänka på filmen The Coneheads

Klicka på länken om du vill ha dig ett fniss, eller skratt. biggrin.gif

Ha en fortsatt god dag, Silos!
silos
CITAT (Castea @ 05-03-2006, 10:31)
CITAT (silos @ 05-03-2006, 09:44)
När jag kom hem så var jag bara tvungen att skratta högt då jag såg mig själv i utedörrens glas:min mössa såg sååå rolig ut, den stod rakt upp;eftersom jag hade en hög knut av mitt hår just däe under mössan biggrin.gif  laugh.gif  biggrin.gif

Den åsynen får mig direkt att tänka på filmen The Coneheads

Klicka på länken om du vill ha dig ett fniss, eller skratt. biggrin.gif

Ha en fortsatt god dag, Silos!

Hi hi;tror att det var någonting åt det hållet laugh.gif tongue.gif
Kalinsi

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif tongue.gif tongue.gif wub.gif wub.gif
Solis har haft det skojigt ute i snön idag smile.gif
Härligt när man kan ha barnasinnet kvar smile.gif
Castea
HÄRLIGT!!! biggrin.gif

Var ute en promenadsväng nyss här också. Oj, vilken känsla att verkligen få pulsa i snö! wub.gif
silos
Och den härliga dagen fortsätter...... biggrin.gif smile.gif wub.gif biggrin.gif Jag kom in från natt rundan med vovvarna och kan konstatera att den härliga dagen har fortsatt: det SNÖAR IGEN:JIPPIAIOOO biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ville jag ropa biggrin.gif smile.gif biggrin.gif !!!
silos
Glittrande snöochSTRÅLANDE SOLmöttes vovvarna av igen då vi kom ut på våran första runda efter nattens vila biggrin.gif smile.gif biggrin.gif!!
Även idag ville jag sjunga av glädje och tacksamhet wub.gif
Kan bra säga:det är gott att leva wub.gif
silos
Det goda livet har fortsatt idag: i tvättstugan tongue.gif
Jag höll nämligen en sångstund förmig själv medans jag väntade på att maskinerna blev klara biggrin.gif tongue.gif smile.gif
Jag sjöng för full hals (?) alla finska sånger som jag kunde minnas och oj oj oj vad det kändes bra wub.gif biggrin.gif wub.gif !!!
silos
GODMORGON;åter igen en härlig dag och jättekallt men jag trivs som vanligt biggrin.gif wub.gif
Castea
God morgon på dig! smile.gif

Ha en jättefin dag både ute och inne!

Ska bylta på mig och gå ut om en stund här. Vilket ljus det är ute av både sol och snö. Kan man bli piggare?!
silos
Kan ni gissa vad jag har gjort tills nu?
ninnisky
Börjat på en ny docka - eller kanske gjort en snögumma - eller kanske har du sjungit en sång för din granne biggrin.gif

Man vet ju aldrig vad du hittar på - men nyfiken är jag i alla fall laugh.gif laugh.gif
silos
Börjat på en ny docka har jag redan tidigare och sjungit har jag gjort i morse för vovvarna men sen har jag:SOOOOVIT tongue.gif biggrin.gif laugh.gif och haft mest fantastiska drömmar med härliga färger och mönster som jag kan använda i konsten biggrin.gif!
ninnisky
Vad ska den nya docka heta? Kanske har missat något du skrivit!!! biggrin.gif
silos
CITAT (ninnisky @ 07-03-2006, 18:55)

Än så länge är hela dockan hemlig biggrin.gif ;jag jobbar med den lite grann varje dag och dockan har fått ögon och mun och oj oj oj som dockan babblar.den allra värsta babblare tongue.gif !
*Felix matte*
Du är kul du Silos tongue.gif laugh.gif wub.gif
Magdis
och jag måste ta itu och börja måla lite igen. Har ju ett hett projekt på gång som det bara inte blivit av att börja med.
Har du testat dina oljefärger än Silos? Är så nyfiken på att se vad du kan åstadkomma med dem. smile.gif Jag har beställt två tavlor av en konstnär som vi känner, jätteläckra! Min man ska få dem i 40-årspresent, han fyller snart.
netaave
När jag åkte till jobbet i morse vid 7-tiden så var det klarblå himmel, sol och rimfrost, massor av vit orörd nysnö på åkrar och på träd, så vackert att det nästan gör ont.
pejori
CITAT (silos @ 07-03-2006, 21:03)
CITAT (ninnisky @ 07-03-2006, 18:55)

Än så länge är hela dockan hemlig biggrin.gif ;jag jobbar med den lite grann varje dag och dockan har fått ögon och mun och oj oj oj som dockan babblar.den allra värsta babblare tongue.gif !

AHA!!!!! du gör en självpoträttsdocka!!!! laugh.gif laugh.gif smile.gif wub.gif
en silos look alike smile.gif smile.gif
ninnisky
CITAT (pejori @ 07-03-2006, 21:40)

en silos look alike smile.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Alexander-VG-zon3
vad glad jag blev när jag läste allt här tongue.gif tongue.gif wub.gif wub.gif biggrin.gif laugh.gif
fast än är jag inte jätte glad över vintern wink.gif unsure.gif
silos
GOOODMOOORNING biggrin.gif wub.gif biggrin.gif

Uj uj uj:vilken härlig kyla och solsken och gnisttrande snö;kan jag vara annat än
CITAT
LYCKLIG
biggrin.gif wub.gif smile.gif
silos
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-03-2006, 21:18)
och jag måste ta itu och börja måla lite igen. Har ju ett hett projekt på gång som det bara inte blivit av att börja med.
Har du testat dina oljefärger än Silos? Är så nyfiken på att se vad du kan åstadkomma med dem. smile.gif Jag har beställt två tavlor av en konstnär som vi känner, jätteläckra! Min man ska få dem i 40-årspresent, han fyller snart.

All min kreativa tid går till dockorna;men rätt som det är kommer jag att testa oljefärgerna.
silos
CITAT (ninnisky @ 07-03-2006, 22:02)
CITAT (pejori @ 07-03-2006, 21:40)

en silos look alike smile.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nej! Inte ännu i alla fall biggrin.gif Men jag kan tala om att jag var på väg att börja göra "migsjälv" men det var fullständugt omöjligt,när jag satt mad saxen i handen och tyget framför mig på bordet. Senare kom jag på varför jag inte kunde;det var för att tyget var helt vit och jag är inte spöke ännu!

NU vet jag vilken färg jag kommer att ha i "migsjälv" dockan men det tyget har jag ännu inte hemma. Troligen måste jag köpa det tyget.

Dockan som jag arbeta med nu satt i fåtöljen med de andra dockorna i natt, brevid min säng och den är såååå gullig tycker jag själv,jag är alldeles varm om hjärtat när jag håller dockan i famnen och sjunger för den wub.gif wub.gif wub.gif

Den dockan kommer också från mitt förflutna biggrin.gif men namnet är jag ännu inte helt säker på eftersom dockan har inte ännu sagt vad den heter ohmy.gif.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon