|
Det hade jag velat sett  !
CITAT (Leia @ 05-03-2006, 10:11) Det hade jag velat sett  ! Kalinsi kan nog ta bild på mig idag när hon kommer
Det ser jag fram emot!
CITAT (silos @ 05-03-2006, 09:44) När jag kom hem så var jag bara tvungen att skratta högt då jag såg mig själv i utedörrens glas:min mössa såg sååå rolig ut, den stod rakt upp;eftersom jag hade en hög knut av mitt hår just däe under mössan  :lol: :D Den åsynen får mig direkt att tänka på filmen The ConeheadsKlicka på länken om du vill ha dig ett fniss, eller skratt. Ha en fortsatt god dag, Silos!
CITAT (Castea @ 05-03-2006, 10:31) CITAT (silos @ 05-03-2006, 09:44) Den åsynen får mig direkt att tänka på filmen The ConeheadsKlicka på länken om du vill ha dig ett fniss, eller skratt. Ha en fortsatt god dag, Silos! Hi hi;tror att det var någonting åt det hållet
Kalinsi
05-03-2006, 19:04
HÄRLIGT!!! Var ute en promenadsväng nyss här också. Oj, vilken känsla att verkligen få pulsa i snö!
Glittrande snöoch STRÅLANDE SOLmöttes vovvarna av igen då vi kom ut på våran första runda efter nattens vila  !! Även idag ville jag sjunga av glädje och tacksamhet Kan bra säga: det är gott att leva
GODMORGON;åter igen en härlig dag och jättekallt men jag trivs som vanligt
God morgon på dig! Ha en jättefin dag både ute och inne! Ska bylta på mig och gå ut om en stund här. Vilket ljus det är ute av både sol och snö. Kan man bli piggare?!
Kan ni gissa vad jag har gjort tills nu?
ninnisky
07-03-2006, 14:48
Börjat på en ny docka - eller kanske gjort en snögumma - eller kanske har du sjungit en sång för din granne Man vet ju aldrig vad du hittar på - men nyfiken är jag i alla fall
Börjat på en ny docka har jag redan tidigare och sjungit har jag gjort i morse för vovvarna men sen har jag: SOOOOVIT  och haft mest fantastiska drömmar med härliga färger och mönster som jag kan använda i konsten  !
ninnisky
07-03-2006, 18:55
Vad ska den nya docka heta? Kanske har missat något du skrivit!!!
CITAT (ninnisky @ 07-03-2006, 18:55) Vad ska den nya docka heta? Kanske har missat något du skrivit!!!  Än så länge är hela dockan hemlig  ;jag jobbar med den lite grann varje dag och dockan har fått ögon och mun och oj oj oj som dockan babblar.den allra värsta babblare  !
*Felix matte*
07-03-2006, 21:11
och jag måste ta itu och börja måla lite igen. Har ju ett hett projekt på gång som det bara inte blivit av att börja med. Har du testat dina oljefärger än Silos? Är så nyfiken på att se vad du kan åstadkomma med dem.  Jag har beställt två tavlor av en konstnär som vi känner, jätteläckra! Min man ska få dem i 40-årspresent, han fyller snart.
netaave
07-03-2006, 21:37
När jag åkte till jobbet i morse vid 7-tiden så var det klarblå himmel, sol och rimfrost, massor av vit orörd nysnö på åkrar och på träd, så vackert att det nästan gör ont.
CITAT (silos @ 07-03-2006, 21:03) CITAT (ninnisky @ 07-03-2006, 18:55) Vad ska den nya docka heta? Kanske har missat något du skrivit!!!  Än så länge är hela dockan hemlig  ;jag jobbar med den lite grann varje dag och dockan har fått ögon och mun och oj oj oj som dockan babblar.den allra värsta babblare  ! AHA!!!!! du gör en självpoträttsdocka!!!! en silos look alike
ninnisky
07-03-2006, 22:02
Alexander-VG-zon3
07-03-2006, 23:07
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-03-2006, 21:18) och jag måste ta itu och börja måla lite igen. Har ju ett hett projekt på gång som det bara inte blivit av att börja med. Har du testat dina oljefärger än Silos? Är så nyfiken på att se vad du kan åstadkomma med dem.  Jag har beställt två tavlor av en konstnär som vi känner, jätteläckra! Min man ska få dem i 40-årspresent, han fyller snart. All min kreativa tid går till dockorna;men rätt som det är kommer jag att testa oljefärgerna.
CITAT (ninnisky @ 07-03-2006, 22:02) Nej! Inte ännu i alla fall  Men jag kan tala om att jag var på väg att börja göra "migsjälv" men det var fullständugt omöjligt,när jag satt mad saxen i handen och tyget framför mig på bordet. Senare kom jag på varför jag inte kunde;det var för att tyget var helt vit och jag är inte spöke ännu! NU vet jag vilken färg jag kommer att ha i "migsjälv" dockan men det tyget har jag ännu inte hemma. Troligen måste jag köpa det tyget. Dockan som jag arbeta med nu satt i fåtöljen med de andra dockorna i natt, brevid min säng och den är såååå gullig tycker jag själv,jag är alldeles varm om hjärtat när jag håller dockan i famnen och sjunger för den Den dockan kommer också från mitt förflutna  men namnet är jag ännu inte helt säker på eftersom dockan har inte ännu sagt vad den heter  .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|