Full version: Tack
Agneta z5-6
Det var verkligen vnligt av Er.

Om man bestller fr frn Jelitto,betalar man p. i Euro +moms,ingen frakt???? min engelska r inte den bsta.
r det ngon som vet????
Eva 33c
Det tillkommer bde packavgift och fraktkostnad. Packavgiften baseras p hur mycket du har bestllt fr och fraktkostnaden r den "verkliga" kostnaden beroende p hur det hela skickas osv. Nr jag (fr frsta gpngen) bestllde i r anvnde jag mig av deras webshop, allts la frn i kundvagn osv. Innan man kom s lmgt att man godknde betalningen med kort s fick man reda p vad det hela skulle kosta inklusive pack-och frakt avgift. Sedan drogs kostnaden frn kortet i samband med att de skickade frerna s man betalar exakt fr det man fr. Inga "tillgodokvitton" och snt om ngot r slut. Jag tyckte det funkade vldigt bra.
Agneta z5-6
Tack fr det svaret Eva. verkligen ltt att frst.
kerstin z5-6
och kpter du fr 25 euro tillkommer ingen frakt men vl de andra kostnaderna
Det gr bra att bestlla med vanligt mail -men du mste du ange alla nr+bokstver +namn vid varje nskad vxt samt visakort nr i mailet
Best via webshop r smidigt
Eva 33c
Fast jag bestllde fr 53 E och betalade bde moms, frakt och packavgift. Tillsammans blev det ca 12 E.
Jag kan inte se p deras sida att det skulle vara fraktfritt ver 25 E. Men minsta orderbelopp r 25 E. Kanske har du ngot bttre avtal efter att ha varit kund en lngre tid?
Agneta z5-6
Tack allihop fr svaren wub.gif
kerstin z5-6
Antagligen smile.gif Jag har bestllt i sju r nu smile.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon