Kalinsi
Dagboken på hemsidan är uppdaterad med lite text och främst bilder smile.gif Jag hoppas att Ni vill se smile.gif Här kommer direktlänken:

http://www.blogtown.se/diary.php?id=kalinsi

Kramar Kalinsi
Kitti
Vilka underbara bilder! Speciellt på Simba med det snöiga ansiktet. Minnerna av mina 14 år med min Finnspets kommer tillbaka när jag ser bilderna av Simba i snön, så älskade min hund också att göra.....
Så småningom kommer det garanterat en ny liten spetsvalp till vår familj, var så säker!
AnitaO
Du kanske inte har sett den, men vi har en tråd som heter "Dagens hundbild".
Där lägger alla in sina bilder, så behöver det inte bli så många trådar att läsa igenom när man är sugen på att titta på alla fina hundar.
Kalinsi
CITAT (Kitti @ 05-03-2006, 11:49)
Vilka underbara bilder! Speciellt på Simba med det snöiga ansiktet. Minnerna av mina 14 år med min Finnspets kommer tillbaka när jag ser bilderna av Simba i snön, så älskade min hund också att göra.....
Så småningom kommer det garanterat en ny liten spetsvalp till vår familj, var så säker!

Tack snälla smile.gif
Vad härligt att bilderna väckte Dina minnen till liv! smile.gif
Finnspetsar är FINA hundar! wub.gif
Kalinsi
CITAT (AnitaGg @ 05-03-2006, 14:27)
Du kanske inte har sett den, men vi har en tråd som heter "Dagens hundbild".
Där lägger alla in sina bilder, så behöver det inte bli så många trådar att läsa igenom när man är sugen på att titta på alla fina hundar.

Jodå, den tråden har jag sett och även "publicerat" bilder i.
Jag tyckte inte att min tråd med uppdaterad dagbok passade in där.
silos
Härliga underbara bilder;jag blir alldeles glad och lycklig av att titta på bilderna smile.gif biggrin.gif wub.gif smile.gif biggrin.gif
Castea
wub.gif Så fina de är, både fyrbenta och tvåbenta!

Vad tydligt det syns på bilderna att Chow-Chow är en asiatisk ras. Tycker Simba har asiatiska ögon, på något sätt.

Jättefin är han, och resten av familjen som sagt.
renate
Det är klart att vi vill titta på dina härliga hunbilder Kalinsi, jättesöta hundar ni har,en brokig blandning.Jag har bara en hund Olivia 14år,men 2 katter som följer med på skogspromenader. tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
silos
CITAT (renate @ 07-03-2006, 17:18)
Det är klart att vi vill titta på dina härliga hunbilder Kalinsi, jättesöta hundar ni har,en brokig blandning.Jag har bara en hund Olivia 14år,men 2 katter som följer med på skogspromenader. tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Härligt att dina katter följer med på skogspromenader wub.gif !

Alla våra vovvar sover nu smile.gif !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon