Full version: Förstora bilder
Leia
Jag lyckas inte hämta upp foton från min dator till mitt album, pga av bilderna är för stora. Jag har försökt ändra storlek i "mina bilder" men inte lyckats spara den mindre bilden. Någon som har nå´t tips?
Alexander-VG-zon3
paint sen ändar du bildstorleken där inne funkar för mig ta å skriv in 45-50% .
du trycker på bild där uppe sen ändra strolek/snedställ sen där du har lagt bilden efter du sparat så ser du i mappen vilken storlek du har om du har ändrat så att mappen visar detallllkkjerad lista sen om du vill ha mindre så tar du kankse 97-99% hoppas det var det här du behövde hjälp med å att det funkarv tongue.gif rolleyes.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif
Leia
Tack för hjälpen, nu funkar det! smile.gif wub.gif
Biggan_
När du skall spara den förminskade bilden (som jag förstod att du hade klarat) gå in på "arkiv" överst till vänster, välj "spara som" och välj "mina bilder" När du sen skall ha in bilden i ditt album på odla så letar du upp bilden och "öppnar" den, sen trycker du på "lägg till" och väntar tills det är klart.
Biggan_
Okej, bortse från mitt dravel då laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Leia
Tack för ditt intresse iallafall! wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon