Maggan H
Men till våren ska de ut på garageväggen, har stått i krukor inne denna första vintern av deras förhoppningsfullt många fler. Friskt grönt, ögat kan inte få nog!
Lady Hamilton
sleep.gif JAG är inte ett dugg avunsjuk.........................

ohmy.gif VILL OCKSÅ HA!!!

wub.gif Grattis "Maggan"! Den ser väldigt fin ut.

sad.gif "Min" står ute i kallväxthuset.........men inte tror jag att den kommer att vara lika fin som din, framåt våren
Maggan H
CITAT (Hamilton @ 06-03-2006, 13:43)
sleep.gif JAG är inte ett dugg avunsjuk.........................

ohmy.gif VILL OCKSÅ HA!!!

wub.gif Grattis "Maggan"! Den ser väldigt fin ut.

sad.gif "Min" står ute i kallväxthuset.........men inte tror jag att den kommer att vara lika fin som din, framåt våren

Ja, men dina blir säkert lika fina! Varför skulle dom inte? Önskar mina hade väntat lite till, men så går det när man drar upp värmen för såddernas skull...Åtminstone har du fina Femtungor biggrin.gif , du vill inte se min.. tongue.gif
Lady Hamilton
CITAT (Margareta Hansson @ 06-03-2006, 13:50)
...Åtminstone har du fina Femtungor biggrin.gif , du vill inte se min.. tongue.gif

wub.gif Du vet att lite av "mitt" kan bli "ditt"!
Maggan H
CITAT (Hamilton @ 06-03-2006, 14:02)
CITAT (Margareta Hansson @ 06-03-2006, 13:50)
...Åtminstone har du fina Femtungor biggrin.gif , du vill inte se min.. tongue.gif

wub.gif Du vet att lite av "mitt" kan bli "ditt"!

biggrin.gif Man tackar o bugar! tongue.gif Men din trädgård går inte av för hackor - och att ha ett stort 'kylskåp' under huset att disponeras fritt - snacka om att vara avundsjuk! biggrin.gif Jag är nästan beredd att ta ett lån för att bygga ut huset - 'bara' för att få ett helt rum för mina plantor.... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon